Opzekers!q01z wrote:als hij gekeurd is.. gaan we m dan samen vuurdopen? vanaf Fijnaart??Kakelbont wrote:Als mijn diesel dan gekeurd is kom ik. Met mijn gare koppeling in m'n kway ga ik zo'n end niet rijden.
Meeting 20 Februari
Moderators: Browny, webmasters
-
IceByte
- AX Master Spammer

Tis ook geen racebak, dan heb je binnen de kortste keren de pakking dr weer tussen weg liggen, gewoon lekker cruisen met dat ding, en je rotlachen bij de benzinepompKakelbont wrote:denk ik niet. Ben tot nu toe niet echt opgewonden over de prestaties van de zelfontbrandende 1.4. En dan ist ook nog is een 5 deurs, extra gewicht.
Wel remt tie veeel beter als mijn benzine bak, dus ken ik later remmen voor de bochten
-
citro-power
- AX Master

Ik ben ook van de partij
Mzzls Jeroen 
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
-
arnie
- AX super weirdo

Hehe, Respect voor die Golf heq01z wrote:Honda's mag idd nog..Sander wrote:Van mij part komen er mensen met honda's als ze maar gezellig zijn
maar witte volkswagen g*lfs met rare mannetjes erin zijn dit keer minder welkom
![]()
die komen maar met hun GT
Kan ik ff me spoilertje in ontvangst nemen
Freude am Fahren.
Ik ben der ook. Neem als het lukt 4 mooie fotomodellen mee die dan kunnen poseren voor jullie auto. Misschien dat ik die namelijk liftend tegenkom onderweg naar het AC restaurant. Je weet het nooit!!!!! 
Nog een kleine tip van flip: Bij afslag niewegein industrie kan je vlak na de afslag tanken bij de tango. Is lekker goedkoop
Nog een kleine tip van flip: Bij afslag niewegein industrie kan je vlak na de afslag tanken bij de tango. Is lekker goedkoop
-
Maarten v E
- AX liefhebber

Count me in!
De vorige meeting in december heb ik moeten missen omdat het er toen sterk op leek dat de koppakking lek was.
Gelukkig was dat toen niet zo!
Alleen de distributieriem stond op springen.
De spanrol klonk als een ratel. hehe.
Maar goed alles is weer ok! Dit keer wil ik het niet missen!
De vorige meeting in december heb ik moeten missen omdat het er toen sterk op leek dat de koppakking lek was.
Gelukkig was dat toen niet zo!
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

-
arnie
- AX super weirdo

Ik die AX van jou ook nietMark wrote:Count me in!
Gelukkig was dat toen niet zo!Alleen de distributieriem stond op springen.
De spanrol klonk als een ratel. hehe.
Freude am Fahren.
Moet ook nog wel een hoop gebeuren...
Als alles volgens plan gaat... Zaterdag draagarmbusrubber nieuwe erin persen. Neon eronder vandaan halen.
Volgende week APK keuren. Dan moet ie goed zijn. Dan woensdag de centrale vergrendeling inbouwen op het alarm. Nieuwe booskijkers zetten omdat me koplamp pas aan diggelen lag door een aanhanger die grind verloor. En dan zaterdag neon er weer onder zetten.
Dus het zou kunnen dat ie nog niet helemaal af is... Maar ja. Af issie toch nooit.
Als alles volgens plan gaat... Zaterdag draagarmbusrubber nieuwe erin persen. Neon eronder vandaan halen.
Volgende week APK keuren. Dan moet ie goed zijn. Dan woensdag de centrale vergrendeling inbouwen op het alarm. Nieuwe booskijkers zetten omdat me koplamp pas aan diggelen lag door een aanhanger die grind verloor. En dan zaterdag neon er weer onder zetten.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

-
citro-power
- AX Master

Dat vind ik eigenlijk te laat. Ik wilde al rond 12 uur gaan. Ben ik tenminste op tijd. Moet nl ook mijn velgen omleggen dus dan ben ik liever wat vroeg.Maarten v E wrote:ik wil wel samen rijden...
wil alleen pas rond half 3 , 3 uur vertrekken
heb eerst voetbal en dan open dag bij mn vader
ik hoor t wel
gr maarten