Heey daar kom ik ook wel eens. Is meestal super gezellie alleen nu ff iets te koud. Ik kom dan meestal in men 106je maar soms ook met een vriend mee die in een honda rijd. Tsjah carpoolen he schaam me wel meestal in die civic.
Heey het is dat wel een 106 maar er zit hetzelfde hartje in hoor.
Jaja voor degene die het niet weten er word daar dus ook illegaal geracet.
Ik ben met een klein groepje wezen racen daar op de a44 en heb 2 kills op men naam staan Heb een honda civic 1.3 model 92 helemaal stront getrokken en een slopel krotza 1.4 sport uit 96 ofzo ook weg getrokken was wel iets moeilijker dan die civic maar wel dik zoek gereden.
Ik ben ook vrij vaak in Leiden geweest, was altijd wel leuk daar. Ook weet ik dat er word geraced, alleen weet ik nooit waar..
Ben al een tijdje niet geweest, ik hoop dat mn ax morgen door de apk komt en dan ga ik denk ik vrijdag ook weer ff die kant op, kan ik meteen ff kijken wat de topsnelheid is.. Lang leve de A5
Men neme de a44 wassenaar in gaat bij de 2e stoplicht U bocht weer terug en dan wacht men voor het 2e stoplicht in de berm tot her stoplicht op oranje springt. Zorgen dat je dan vooraan komt te staan en als hij dan op groen springt gas geven je rijd dan direct de snelweg op dus je zou tot de 120 door MOGEN trekken maarja je trekt natuurlijk verder door
Ja ik kom er weleens. Niet voor die kansloze meeting, maar omdat ik er toevallig moet zijn. Irriteer me er rot aan, want kan amper m'n wagen meer parkeren.
Vind het echt 10 keer niks... bling bling, lampies die knipperen, hoop herrie en echt van die sjonnies. Komen er ook nog eens jongetjes op scootertjes stoer staan blowen met hun wijffies... kansloos gewoon.
Sorry als ik er mensen mee op hun tenen trap, maar ik heb leukere dingen op autogebied gezien.
TB wrote:Ja ik kom er weleens. Niet voor die kansloze meeting, maar omdat ik er toevallig moet zijn. Irriteer me er rot aan, want kan amper m'n wagen meer parkeren.
Vind het echt 10 keer niks... bling bling, lampies die knipperen, hoop herrie en echt van die sjonnies. Komen er ook nog eens jongetjes op scootertjes stoer staan blowen met hun wijffies... kansloos gewoon.
Sorry als ik er mensen mee op hun tenen trap, maar ik heb leukere dingen op autogebied gezien.
Neeh, van die scootertjes ben ik helemaal met je eens. Die hebben echt nix te zoeken op zo'n plek. Ma ja, bling-bling en veel audio is ook een onderdeel van et autogebied, dus jah... Daar zullen altijd mensen mee komen opdagen.
Ma ja, ben er zelf nog nooit geweest, dus kan er eigenlijk ook niet echt over oordelen. Ben darentegen eigenlijk nog nooit op een "meeting" of wat dan ook geweest
Mekkio wrote:Ben darentegen eigenlijk nog nooit op een "meeting" of wat dan ook geweest
Nou ik heb een goed idee:
In het weekend van 7 en 8 mei is er een AXCLUB-weekend gepland.
We verblijven op een camping en er wordt zaterdagavond een BBQ
georganiseerd voor IEDEREEN die maar zin heeft.
Het motto is: hoe meer zielen hoe meer vreugd !
Voor meer informatie kun je altijd Joost of mij effe aanspreken via mail
of lees effe de nieuwsbrief door die je hier kunt vinden:
http://www.axclub.net/download/fsrosmalen2005.doc