Ivar /Browny, Citroën AX Sport, 2CV, Peugeot 106, 306 en J7
Moderator: webmasters
Ze passen ook wel maar achter lopen ze aan zo gauw er iemand achterin zit en ik ook maar iets door een bocht of over een hobbel moet. Met die 165 breed achter en dus die 185 voor heb ik het niet maar dat is niet echt goed voor het rijgedrag dus ik moet gewoon ff 165 banden regelen voor achteren. Kan misschien z.g.a.n. banden overnemen van Geert.
Ik heb weer wat nieuws!!!
Echt hele mooie deurpanelen, vind ik zelf:
Een gt-stuurtje, omdat ik het gezeik met de naaf zat was:
En een gt-leeslampje:
Moet nu echter wel opnieuw een mdf-plaatje maken waar mijn speakers in passen voor de nieuwe deurpanelen , maar die kon ik zo goedkoop krijgen en vond ik zo mooi dat ik dat voor lief neem.
Echt hele mooie deurpanelen, vind ik zelf:
Een gt-stuurtje, omdat ik het gezeik met de naaf zat was:
En een gt-leeslampje:
Moet nu echter wel opnieuw een mdf-plaatje maken waar mijn speakers in passen voor de nieuwe deurpanelen , maar die kon ik zo goedkoop krijgen en vond ik zo mooi dat ik dat voor lief neem.
Last edited by Browny on MonFeb28, 2005 5:56:31 PM, edited 2 times in total.
-
- AX super weirdo
q01z wrote:netjes!!
ik heb deze panelen nog nooit gezien !
erg sjiek hoor ik was giste rook met mdf plaatjes aan het passen en meten maar wilde mn panelen niet slopen
Dit zijn gewoon type 2 deurpanelen,...ik heb ze ook nog op zolder liggen...maar ik vind de luxe van vette speakers in mijn voorportieren te groot.....en om ze te slopen.....das zonde....
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Ik krijg (koop) nieuwe velgen de 20e. Zo gaat het er ongeveer uit zien.
Last edited by Browny on MonFeb28, 2005 5:53:24 PM, edited 1 time in total.
q01z wrote:photoshoppen moet je nog leren (of er meer tijd voor nemen)
maar ik vind het echt SUPER gaaf dat jij die velgen gaat krijgen om een vage reden vind ik ze bij jou auto wel staan namelijk.. ennuh hij wordt gelijk een stukkie lager.. want volgens mij zaten er vrij lage banden op?
Ik heb het inderdaad ff in een paar minuutjes gefixed.
-
- AX Master
ik ben vanmiddag al wel ff aan het photoshoppen gweest..
maar is nog niet af en ik ben pas net trg van de rai.. misschien morgen nog als ik me verveel!
edit: ik post m toch maar even.. ik kom er toch maar niet meer aantoe.. maaruhm ik zou ze niet kopen hoor.. die achtervelg is h elemaal krom! (:oops:) monitor is beetje gaar dus ik zie het niet op mn photoshop computer..
ik heb m trwns maar even verlaagt.. was toch bezig..
looks nice iig beter dan de stalen die er nu onder liggen
maar is nog niet af en ik ben pas net trg van de rai.. misschien morgen nog als ik me verveel!
edit: ik post m toch maar even.. ik kom er toch maar niet meer aantoe.. maaruhm ik zou ze niet kopen hoor.. die achtervelg is h elemaal krom! (:oops:) monitor is beetje gaar dus ik zie het niet op mn photoshop computer..
ik heb m trwns maar even verlaagt.. was toch bezig..
looks nice iig beter dan de stalen die er nu onder liggen
-
- AX Master Spammer
Browny wrote:Het wordt motorisch geen GT.
Na alles te hebben opgeteld wordt het arbeidsloon te veel van het goede.
Ik ga nu mijn koppakking laten maken, kosten ong. 250 euro.
Dat vind ik anders een net prijsje voor een koppakking vervanging.
Zorg er wel voor dat ze hem ook laten vlakken, en dan een stalen pakking ertussen doen. Vlakken kost een paar tientjes en een stalen pakking is misschien ook wat duurder maar zeker de moeite waard.
ps. dat stuurtje; hebbuh hebbuh hebbuh
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX Master