Whahaha wat een opmerkingen allumaal !!!
1 Het licht niet aan me versterker die kan 1000 W/rms op 1 ohm leveren
2 De kisten zijn volgens de berekingen goed !!
3 Kist voor boeit niet !
4 er gaat 2x25 mm? kabel naar achteren
5 En nee de kist is niet veeeeeeeeeeeeeel tegroot is 3x30 liter ! hij loopt van achterrecht naar beneden
6 Ontluchting heet een poort ! gepoorte kisten gaan over het algemeen harder en dieper maar neemt ckers minsten 2x zoveel ruimte in ! per speaker.
7 Hol geluid ?? tis godver geen grot waar de woofers in zitten ! ze zijn netjes gedempt van binnuh. er zijn zelfs woofers die spelen harder met kaal hout van binnuh !
8 Monopoint ?? tis geen injectiesysteem je versterker ! Dan is het een MONOblok maar monoblok heeft maar 1 uitgang !!!!
9 Overdone ??? Jackers ze gaan er donderdag uit komt 1 supwoofervoor terug wat het wordt dat horen jullie nog wel !
10 Onhandig ? waar heb je anders een kofferbak voor bier past op de achterbank hoor !
11 Versterkers zijn netjes weg gewerkt
Lanzar 4x75 W/rms voor de composetjes
Hollywood class D mono blok 1x300 op 4 ohm
1x600 op 2 ohm
1x1000 op 1 ohm W/rms
Maar dit is niet om jullie aftekraken hoor maar ja onzin uitkramen kan iedereen.
Ik heb al ongeveer 7 complete instalaties aangelegt in auto's en deze is kwa sup geluid niet echt geslaagt. mijn advies als je een JBL gt3 hebt prop ze in een geporte kist ! klinken ze echt geweldig !
en als laatste: Bedankt voor de reacties !!
Gr Jef I.C.E mod.
P.S.
En voor mensen die nog niet mee eens zijn waarvoor de achterbak gemaakt is in hun auto kijk op
http://www.showyoursound.nl !
Daar kun je terecht voor serieuse problemen op het gebied van caraudio .
Ik heb daar ook mijn probleem voor gelegt maar ben dus bang dat dus gewoon k*t spelen in gesloten kisten en dan ze op 1 amp uitgang beter in 1 en de zelfde kist kunnen zitten zonder tussen schot.