IceByte wrote:Ik zou lekker gaan sturen met het dieseltje, tenzij je niet zo heel veel kilometers in de maand maakt, het rijdt iig heerlijk zuinig.
Nadeel is dat je alle extra's op je K-way moet missen, maar daar is ook wel een mouw aan te passen, heb je weer wat om op te bouwen met de diesel

Ja ik twijfel nog. Als ik de kway ga maken moet er een compleet andere motor in. Eigelijk hetzelfde wat marc gaat doen met zn 1.0 (injectie motor d'r in maar dan met carb)
staat k-way motor;
-gare koppeling
-gare aandrijfassen
-kleppen maken een raar kloppend geluid
-olielekkage ong een plas van 10cm per nacht.
carosserie is nog uitstekend en interieur helemaal dusja....
Gaat de motortransplant niet door dan moet alles over naar de diesel;
velgen, interieur, antenne, hoedenplank, tempmeter, digitaal klokje, leeslampje, handvaten aan het plafond, koehoorn claxon, radio, speakers, morette's, mistlichten.
Hoedanook ik zal komende tijd veel in de garage te vinden zijn.
