Godverdegodver!!!
Iemand heeft vanacht bij mijn axie een achterband lekgeprikt!!!
En niet alleen bij mij maar bij nog 4 auto's in de straat.
Waaronder nog een AX, 2 nissan sunnies en een opel.
En de band was nog geen 4 maanden oud ook nog eens.
Niemand iets gezien natuurlijk wel hadden een aantal mensen een hoop herrie gehoord in de straat...
Vuile HOMO's! wanneer leren ze nou eens met hun poten van andermans spullen af te blijven...
Mischien een carnavals grap zegt de politie! Nou als ik weet wie het gedaan heeft zal ik eens HEEL ERG grappig worden!!! Dat ze volgend jaar als coma patient naar het carnaval kunnen ja...
MzzL
Eddie
Band lekgeprikt
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber
Re: Band lekgeprikt
Sharkey wrote:Godverdegodver!!!
Iemand heeft vanacht bij mijn axie een achterband lekgeprikt!!!
En niet alleen bij mij maar bij nog 4 auto's in de straat.
Waaronder nog een AX, 2 nissan sunnies en een opel.
En de band was nog geen 4 maanden oud ook nog eens.
Niemand iets gezien natuurlijk wel hadden een aantal mensen een hoop herrie gehoord in de straat...
Vuile HOMO's! wanneer leren ze nou eens met hun poten van andermans spullen af te blijven...
Mischien een carnavals grap zegt de politie! Nou als ik weet wie het gedaan heeft zal ik eens HEEL ERG grappig worden!!! Dat ze volgend jaar als coma patient naar het carnaval kunnen ja...
MzzL
Eddie
Ik heb hier nooit homo's die aan mijn spullen zitten...
In Alkmaar hebben we alleen hang jeugd...
Maar dat is in Wijchen blijkbaar anders...
Maar het blijft een scheldmoment natuurlijk.
Homo's of hang jeugd...
Als ze in je band prikken zijn het etters.
Beetje jammer.
Ut Paterke
hmm propje gaat niet lukken... zit toch flinke scheur erin van mes ofzo
DE EIKELS
hmm hangjeugd of carnavalvierende HOMO's het is een pot nat in dit geval, kunnen allemaal niet met de poten van andermans spullen af blijven! mgoed, ligt weer mooi nieuw bandje onder en vanaf nu staat hij achter het huis onder mijn slaapkamer raam!!!!
EN IK GA EEN SUPER SOOKER KOPEN
eisse
DE EIKELS
hmm hangjeugd of carnavalvierende HOMO's het is een pot nat in dit geval, kunnen allemaal niet met de poten van andermans spullen af blijven! mgoed, ligt weer mooi nieuw bandje onder en vanaf nu staat hij achter het huis onder mijn slaapkamer raam!!!!
EN IK GA EEN SUPER SOOKER KOPEN
eisse