He laten we een nieuw recordje vestigen. Tis nog ver weg, dus niemand moet iets anders inplannen.
Geef het hier dus ff aan als je ook gaat komen, ook leuk om te vermelden wat je (eventueel) te showen hebt.... kan iedereen het eens gaan beoordelen!
Dus.... wie komt????
Mensen die komen tot nu toe: (11feb)
RichardRR
pcrodent
LumbRjack
Citro-power
Joost
Q01z
AX_POWAH
kakanox
Jasmijn
Cees
Roy handrembob, De Blauwe "Belg"
Rock's
Peturtjuh
Master-Arnie
Sander
ax_mania
Hellduke
MUSKETIER
Wolfje
Maarten v E
Kakelbont (als diesel gekeurd is)
Atmozz
Browny Figuur
Thomas
Patrick
Peter
Ik kom en neem veel onderdelen mee dus ik zou zeggen check het <aangeboden topic> nog ff , god weet zit er nog iets tussen!
Ik weet nog niet of ik de ax dan ook bij heb maar ik kom in ieder geval!
Mzzls geert
@ joost of andere moderetter: Als we nu een lijstje maken in t eerste bericht van dit topic dan zouden we een duidelijk overzicht krijgen wie er wel en niet komt!
Mzzls geert
Last edited by AX_Powah on WedFeb02, 2005 3:28:04 PM, edited 1 time in total.
ik ben van de partij, de 20e... en ik vernam van q01z dat hij er ook zou zijn! misschien slim om de topic-opener een lijstje op te laten stellen wie er zoal aanwezig is? en wat meer algemene informatie over waar het precies is, en hoe laat enzo?
Mensen? Wat vinden we daarvan? Kan niet he, een Saxo op een AX club meeting! Laat Sander ook maar wegblijven, dat ding is al bijna Saxo.. schandalig! Godslaster!
Carroserie en interieur: Diverse types axen
Motor Achteras: Saxo vtr
Inlaatsysteem: Peugot 106
Veerpoten ax diesel
Remklauwen voor: peugot 205
enz enz enz.
Maar afijn ik weet nog niet of ik er ben. Effies afwachten.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.