Joost wrote: de controle van het zichtsveld wordt uitgegaan van het einde van de Wisserarm en dan een A4tje dwars erboven. helaas heb ik een rechte bx wisser die dus een stukje langer is. gevolg een zonneband is dan fout!.
dit snap ik niet helemaal;
als je wisser in rustpositiestaat komt tie toch niet hoger uit ook al is tie langer? En al tie helemaal recht staat (in het midden) kan je er zowiezo geen A4tje boven houden
uitgaand van een wisser in de hoogste stand
en over de schade tja afgelopen zaterdag de bevestingsbrief dat de schadeclaim bij de gemeente in behandeling is genomen en dat ik over 4 weken weer een reactie mag verwachten
mijn verzekering en rechtsbijstand zitten er boven op gelukkig
hahaha zometeen de rommel op de fiets naar de sloop brengen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
@ Joost, ik zal er vast overheen gelezen hebben hoor (heb beetje haast, sorry!) maar waar heb je die kofferbakspoiler vandaan? Of van wat voor auto komt ie?
Anouschka wrote:@ Joost, ik zal er vast overheen gelezen hebben hoor (heb beetje haast, sorry!) maar waar heb je die kofferbakspoiler vandaan? Of van wat voor auto komt ie?
sloop orgineel ax
maar hij gaat eraf ik heb wat fraaiers
Anouschka wrote:@ Joost, ik zal er vast overheen gelezen hebben hoor (heb beetje haast, sorry!) maar waar heb je die kofferbakspoiler vandaan? Of van wat voor auto komt ie?
sloop orgineel AX maar hij gaat eraf ik heb wat fraaiers
Als je hem kwijt wil.... Ik hou me van harte aanbevolen! Duzze....mocht je hem kwijt willen, zeg maar wat je ervoor wilt hebben en dan neem ik hem graag van je over
sloop orgineel AX maar hij gaat eraf ik heb wat fraaiers
Als je hem kwijt wil.... Ik hou me van harte aanbevolen! Duzze....mocht je hem kwijt willen, zeg maar wat je ervoor wilt hebben en dan neem ik hem graag van je over
tot heden is hij voorbehouden aan iemand anders. (Rik)