Problemen, vervangen of tunen alles kan.
Moderators: denny , vtspower , webmasters
TB
AX liefhebber
Posts: 513 Joined: TueJan18, 2005 2:58:31 PM
Location: Zuid Holland
Post
by TB » ThuJan27, 2005 5:58:16 PM
Ik weet niet wat nodig is. Eerst kijken welke er slecht zijn. Wat kost het eigenlijk aan materiaal?
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Trix
AX Starter
Posts: 13 Joined: SatApr24, 2004 2:51:03 PM
Location: Papendrecht
Post
by Trix » ThuJan27, 2005 6:03:45 PM
Ik heb werkelijk geen idde wat het aan mat kost.
het is wel een citoen dealer.
<--AX on the MOVE-->
TB
AX liefhebber
Posts: 513 Joined: TueJan18, 2005 2:58:31 PM
Location: Zuid Holland
Post
by TB » ThuJan27, 2005 6:04:56 PM
Tja, die rekenen vaak wel een hoger tarief aan arbeidsloon hoor. Gewoon ff rondvragen.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Trix
AX Starter
Posts: 13 Joined: SatApr24, 2004 2:51:03 PM
Location: Papendrecht
Post
by Trix » ThuJan27, 2005 6:13:09 PM
Ja das waar maar als ik hem daar breng is hij morgen klaar andere garages vragen +- 70 euro voor alleen links achter.
<--AX on the MOVE-->
Kakelbont
AX Master Spammer
Posts: 2744 Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:
Post
by Kakelbont » FriJan28, 2005 9:15:52 AM
Trix wrote: Ja das waar maar als ik hem daar breng is hij morgen klaar andere garages vragen +- 70 euro voor alleen links achter.
Die hoge prijzen zit em vooral in de arbeidsloon. Met een paar tientjes doelde ik op de materiaalkosten. Zou je niet proberen dit zelf te doen? Als je je oude remleiding meeneemt kunnen ze bij menig automaterialenzaak of garage een universele leiding in de goeie vorm buigen.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)