nee ik wil mijn auto niet belichten omdat de site o.a van mij is.... beetje ego eigenlijk er rijden nog veel mooiere auto's rond en die gaan wij belichten.
we zijn nu 3 dagen online en de aanvragen stromen binnen, dus ook qua meiden dus alles komt goed
de foto's van miranda en mn auto waren eigenlijk hiervoor bestemd maar jullie kregen eigenlijk dus een voorproefje
Hmmz.. okeej dan.. Dan wordt het gewoon weer wachten op de volgende voorproefjes
He's one lucky testsubject
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Heb nog ffies een vraagje er staat een stukje over NOS
Ik zou ook wel een stukje willen zien van Lachgas injectie !!
Misschien dat je daar wat over ken vinden
Greatings
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!
Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben
Heb nog ffies een vraagje er staat een stukje over NOS Ik zou ook wel een stukje willen zien van Lachgas injectie !! Misschien dat je daar wat over ken vinden
Greatings
Het stukje gaat over nitrous(lachgas) injectie NOS is alleen een merk! die nitrous(lachgas) systemen leverd.....
Heb nog ffies een vraagje er staat een stukje over NOS Ik zou ook wel een stukje willen zien van Lachgas injectie !! Misschien dat je daar wat over ken vinden
Greatings
Het stukje gaat over nitrous(lachgas) injectie NOS is alleen een merk! die nitrous(lachgas) systemen leverd.....
Bryan
inderdaad nx/nos zijn gewoon merken en het is allebij lachgas,
heb 2 filmpjes waarbij een sol lachgas gebruikt en purched. deze heeft btw een shot van 55 pk...... binnekort grotere sproeier en dan 75 pk, dan zit ie rond de 300 pk totaal. heftig he?
Okej nou dat lijkt me duidelijk he dat wil ik dus ook
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.