Verwaarloosd

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

hot_femeel wrote:
master-arnie wrote:Heb je ook niet zoveel fantasie voor nodig.... Arme Badkamer....

Of.....arme Joost (of miss Joost). Of denk je dat Sander het zelf heeft opgeruimd? :wink:

uhm Sander

en de volgende dag nog meer mensen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Ik heb het geprobeerd. Dus bij deze een tip voor alle mensen die zo enorm bezopen zijn als ik toen was. NIET DOEN JE MAAKT HET ERGER.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by hot_femeel »

Goeie tip!

.....Alhoewel, niet spugen of niet zoveel drinken lijken me ook best goede tips!

Mij lukt het (meestal?) wel om dingen in bepaalde staat goed op te ruimen? kan eraan liggen dat vrouwen een bepaald gen extra hebben (dubbel X :wink:) . Dus we kunnen dat blind!
Maar Sander, De poging werd waarschijnlijk al wel zeer gewaardeerd? Lijkt mij fijn als iemand in ieder geval een beetje moeite doet om het op te ruimen. Ookal is het dan niet helemaal okee!
Grrrrrrr, Hot_femeel

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Sander wrote:Ik heb het geprobeerd. Dus bij deze een tip voor alle mensen die zo enorm bezopen zijn als ik toen was. NIET DOEN JE MAAKT HET ERGER.

oh nou ik was aardig tevreden met je opruimactie
behalve de herry die je ondertussen maakte :wink:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

JAAAAAAAAAA oke ander onderwerp :wink:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Post Reply