Die informatie mag je niet tegen Wolfje gebruiken hoor! Ik wil geen flauwe "vrouwen zijn niet technische"- grappen zien enzo , Dat zou namelijk niet echt aardig zijn! Een msstap op het forum en je zit er voor je leven aan vast ben ik bang!
Een misstap op een verjaardag van Joost laat je echt gebrandmerkt voor het leven. (En je houd er een allergie tegen safari aan over )
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
hahaha.... Wel als ik tijd heb dan zal ik een duidelijke HOW-TO voor je schrijven...
maak m dan wel in paperback formaat.. en roze kaft ofzo
ennuh niet de duidelijke illustratieve foto's met duidelijke aanwijzingen vergeten! (loop naar de voorkant van de auto, de voorkant is de kant waar je naartoe kijkt als je in de auto zit...)
Die informatie mag je niet tegen Wolfje gebruiken hoor! Ik wil geen flauwe "vrouwen zijn niet technische"- grappen zien enzo , Dat zou namelijk niet echt aardig zijn! Een msstap op het forum en je zit er voor je leven aan vast ben ik bang!
Dankje
wees niet bang zo denk ik niet over vrouwen.. ik vin d het juist geweldig dat jullie als vrouwelijke leden ook zo actief zijn!
of wat?????? Trouwens zuip die hele fles dan leeg des te eerder des te beter.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
nooit meer iig. Wordt een beetje misselijk van dit topic
Jij was er geeneens bij bertje (of wel ) iig was mijn prestatie ongeevenaard en hoef ik mij er geenzins voor te schamen dat ik de badkamer van Joost een paar weken heb laten stinken. Ieder ander zou hetzelfde gedaan hebben na een krat bier en daarna een fles safari atten.