ff voorstellen lid uit Belgisch limburg
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
ff voorstellen lid uit Belgisch limburg
Hallo,
ik heb me hier ook maar eens aangemeld aangezien ik een ax gti gekocht heb die ik aan het klaarmaken ben voor slalom mee te rijden.
meestal vindt je me terug op de peugeotgticlub.nl aangezien ik een 3-tal 205'jes heb waar ik aan bezig ben.
In het verleden heb ik nog een zx rally gehad die ik met spijt in het hart verkocht heb, na een seizoen met een mini cooper te hebben gereden hebben we nu een ax gti gekocht en die moeten we nog leren kennen, dus hopelijk vinden we op dit forum wat antwoorden op onze vragen.
greetz
ik heb me hier ook maar eens aangemeld aangezien ik een ax gti gekocht heb die ik aan het klaarmaken ben voor slalom mee te rijden.
meestal vindt je me terug op de peugeotgticlub.nl aangezien ik een 3-tal 205'jes heb waar ik aan bezig ben.
In het verleden heb ik nog een zx rally gehad die ik met spijt in het hart verkocht heb, na een seizoen met een mini cooper te hebben gereden hebben we nu een ax gti gekocht en die moeten we nog leren kennen, dus hopelijk vinden we op dit forum wat antwoorden op onze vragen.
greetz
Ey,
welkom hier! en veel plezier met je GTI
qua techniek zal je zien dat ze op veel punten gelijkliggen met 205jes, natuurlijk afhankelijk van het type 205..
slalommen met een GTI is wel een leuk idee! echter bleek op de franse autosportdag in lelystad vorig jaar dat een standaard AX het niet wint van zijn directe concurentie
veel plezier en succes!!
marc
welkom hier! en veel plezier met je GTI
qua techniek zal je zien dat ze op veel punten gelijkliggen met 205jes, natuurlijk afhankelijk van het type 205..
slalommen met een GTI is wel een leuk idee! echter bleek op de franse autosportdag in lelystad vorig jaar dat een standaard AX het niet wint van zijn directe concurentie
veel plezier en succes!!
marc
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
-
- Technische Man
Re: ff voorstellen lid uit Belgisch limburg
a-iks-gee-tee-ie wrote:Hallo,
ik heb me hier ook maar eens aangemeld aangezien ik een AX gti gekocht heb die ik aan het klaarmaken ben voor slalom mee te rijden.
In het verleden heb ik nog een zx rally gehad die ik met spijt in het hart verkocht heb, na een seizoen met een mini cooper te hebben gereden hebben we nu een AX gti gekocht en die moeten we nog leren kennen, dus hopelijk vinden we op dit forum wat antwoorden op onze vragen.
greetz
Dan ben jij pas nog bij mij geweest, en hebt dat set 13"GTi wielen gekocht...