Netjes hoor. Hoe doe je dat verlagen toch zonder dat de hele foto kleiner wordt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Die bumper ziet er best gaaf uit zo, maar niet zo makkelijk uit te voeren als t lijkt. De bumper loopt namelijk taps toe, hij is dus onder smaller dan boven
Die bumper ziet er stoer uit, maar het lijkt ook een beetje op een foutje.
Zo van: "ik heb de hele auto verplaatst, maar ben een stukje bumper vergeten en dat staat er nu dubbel op :s"
Niettemin is het een vet resultaat
tsja die brievenbus stond zo scheef.. die moest gewoon ff weg.. wat groeien coniveren snel he?
bedankt voor alle positieve reacties.. ik ga echt weer meer photoshoppen.. had ik al veels te lang niet gedaan.. en als ik op school zie wat ze allemaal kunnen qua 'tuning'
q01z wrote:tsja die brievenbus stond zo scheef.. die moest gewoon ff weg.. wat groeien coniveren snel he?
bedankt voor alle positieve reacties.. ik ga echt weer meer photoshoppen.. had ik al veels te lang niet gedaan.. en als ik op school zie wat ze allemaal kunnen qua 'tuning'
q01z wrote:tsja die brievenbus stond zo scheef.. die moest gewoon ff weg.. wat groeien coniveren snel he?
Wat voor inch velgen zitten eronder?
15" denk ik ongeveer de bandenmaat is 165/60/R13 origineel.. en de banden heb ik alleen verbreed.. dus als je de verhhouding kijkt zal het nu ongeveer 15" zijn..