FF achteremmen laten maken. (zelfstellend mechanisme zat volledig geblokkeerd en dus werkte handrem ook niet). Kosten waren 60 eurie, dit is overigens wel een net prijsje want ze zijn er lang mee bezig geweest en ook de remolie vervangen.
Kom ik em ophalen;
"Ja hij wordt wel slecht he, hij maakt zo'n vreemd geluid"
Ja de uitlaat zit niet goed vast aan de einddemper... Kwestie van ringetje.
".... en hij lekt als de tering. Zo'n plas (7cm doorsnee) in een dag."
Ja dat klopt... waarschijnlijk krukaskeering en de motor was gloeiend toen ik hem hier wegzette. Koud lekt tie minder.
"...niet stationair te krijgen, valt elke keer stil"
---> Handshoke....
Pfff afschijd nemen van me axje . Ik reed niet al te vrolijk de garage uit en ging een stukkie rijden (kijken of de handrem en achteremmen weer goed waren). ALS EEN TREIN!. Olie verbruiken doet hij nauwelijks/niet, alleen maar lekken. (met 200dkm op de teller!) Ok hij maakt een teringherrie door die uitlaat. En de aandrijfasjes tokken een beetje in de bocht, maar het blijft een fel gaaf autoke.
Waarom zijn er nou zo weinig mensen die het positieve zien in de ax, en die het geluid van een af en toe krakend type 1 dashbord als muziek in de oren klinkt.
Om m'n frustratie te verwerken heb ik gisteren maar ff een 3e remlicht, gt-kaartleeslampje-unit en zx digitaal klokje aangesloten.
ik denk dat je maar is afscheid mot gaan nemen van axje
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Master Spammer
ik denk dat je maar is afscheid mot gaan nemen van axje
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX liefhebber
Je AX-je is nog prima!
Dat gekraak is juist charmant, en we kunnen het ook rustiek noemen! Tokken in de bocht? Dan weet je in ieder geval op tijd dat je even terug moet schakelen . Nieuw ringetje om de uitlaat? Zou ik zelfs nog voor je kunnen doen! En missschien kan er iemand op een sleutelmeeting een keer je krukaskeering lassen (Sander? : ).
Nee hoor, puik autootje! :thumbleft: En zolang je nog geen golfjes voor hoeft laten gaan bij een rood stoplicht zou ik hem zeker nog niet wegdoen!
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, ze hebben mijn AX-je geprobeerd af te keuren (zie Keuring of afzetten). Maar mijn AX naar de sloop? NEEEEEE!
Dat gekraak is juist charmant, en we kunnen het ook rustiek noemen! Tokken in de bocht? Dan weet je in ieder geval op tijd dat je even terug moet schakelen . Nieuw ringetje om de uitlaat? Zou ik zelfs nog voor je kunnen doen! En missschien kan er iemand op een sleutelmeeting een keer je krukaskeering lassen (Sander? : ).
Nee hoor, puik autootje! :thumbleft: En zolang je nog geen golfjes voor hoeft laten gaan bij een rood stoplicht zou ik hem zeker nog niet wegdoen!
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, ze hebben mijn AX-je geprobeerd af te keuren (zie Keuring of afzetten). Maar mijn AX naar de sloop? NEEEEEE!
Grrrrrrr, Hot_femeel
Juist Die van mij maakt ook zon lekker geluid. Zo'n mooi klappend geluid uit de uitlaat, heerlijk.
Ach alles piept en kraakt een beetje, maar zet de radio wel wat harder.
Achja, plasje olie, dan maar een keertje extra bijvullen toch? Heb je geen nieuwe auto voor. Alleen mijn Shoke maakt soms een beetje een eng geluid maar dat is ook alles!
Ach alles piept en kraakt een beetje, maar zet de radio wel wat harder.
Achja, plasje olie, dan maar een keertje extra bijvullen toch? Heb je geen nieuwe auto voor. Alleen mijn Shoke maakt soms een beetje een eng geluid maar dat is ook alles!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
HAHAHA zie hier een glimp van het AX gevoel.
@hot femeel. Een krukaskeerring is een rubber ringetje wat de motorolie probeert in de motor te houden daar waar een draaiende as de motor uitkomt.
@hot femeel. Een krukaskeerring is een rubber ringetje wat de motorolie probeert in de motor te houden daar waar een draaiende as de motor uitkomt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- Technische Man
Hallo Kakelbont.
Ga nu eens eerlijk rekenen wat het kost om je AX weer fijn te krijgen,
vergelijk dat met een andere auto kopen en wat is die dan vogend jaar
waard plus alles overschrijven (belasting,verzekering)en een jaar later
moet ook die voor de APK.
Ga nu eens eerlijk rekenen wat het kost om je AX weer fijn te krijgen,
vergelijk dat met een andere auto kopen en wat is die dan vogend jaar
waard plus alles overschrijven (belasting,verzekering)en een jaar later
moet ook die voor de APK.
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen