Ik ben benieuwd aangezien ik zelf bij Netpolis zit, en die weliswaar goedkoop zijn, maar ik wil zorgen dat ik per jaar bij de allergoedkoopste verzekering zit. Ik ben zelf 23 jaar heb 0 jr schadevrij, wel 5 jr mn rijbewijs en heb nog wat extra inzittenden verzekeringen e.d. erbij zitten voor 48 euro per maand, vind ik behoorlijk aan de prijs voor een AX!!! Mijn auto is trouwens een ax 14 trs uit 1990 zonder alarm of dure stereo enzo. Wat betalen jullie??
206 euro per jaar (17 per maand of 52 per kwartaal) bij Emerpark.nl via CCNL. Moet je wel 24 jaar of ouder zijn. Je bouwt ondertussen ook no-claim op (handig voor die Xantia of XM later...).
Ik ben vrij uitgebreid verzekerd. Ik heb alleen een probleem als ik hem zelf in de prak rijd. Ik betaal iets als 60 euro in de maand owja 23 jaar en 0 no claim sinds kort
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
ik betaal ongeveer 18 euro in de maand! Ben 26, heb nul schuldschades maar had ook geen jaren schadevrij. Binnenkort rij ik aantoonbaar een jaar schadevrij.
Ik betaal maar liefst 33 euro per maand. tja, nu 3 maanden mijn rijbewijs en dus alles behalve schadevrije jaren! met ook nog eens 21 dus zit midden in de risicogroep!
Als ik jou was zou ik gewoon even op independer.nl kijken. erg handig!!
Ik betaal ongeveer ?36 per maand. Correctie, dat betaalt m'n moeder, en ik vervolgens weer aan haar. Ze had helaas geen no-claim meer dankzij m'n pa, maar toch goedkoper dan als ik 'm op mijn naam zou zetten... (18jr, 0jr rbw, 0jr schadevrij, 0jr no-claim...)
Netpolis kost mij een freaking ?50 per maand Zit nu bij univ?.
Ik weet niet of jullie het willen horen maar ik betaal 10 euro per maand, met 8 schadevrije jaren bij Z.L.M. www.zlm.nl Helaas alleen voor brabo's en zeeuwen.
Heel scherp !! Ik ben verhuisd dus zal volgend jaar helaas opzoek moeten naar een andere verzekeraar. Dan is dit draadje wel handig.
Trouwens het valt met net op de mijn nummer plaat slecht een cijfertje verschilt met die van jou. Is ook een volcane, alleen dan groen. Weet je waar ie ooit is geleverd. De mijne is ooit door citroen in Bergen op Zoom afgeleverd.