Ik ben er zo onderhand achter: een auto (of iets anders) die wordt aangeboden voor "loop of sloop" is niet helemaal meer in orde.
Maar wat betekent die uitdrukking "loop of sloop" precies?
Kan het nergens vinden...
pcrodent wrote:: een auto (of iets anders) die wordt aangeboden voor "loop of sloop" is niet helemaal meer in orde. Maar wat betekent die uitdrukking "loop of sloop" precies?
een duidelijk voorbeeld van 'grensgeval', auto is rijp voor de sloop of je probeert er nog een paar maanden mee te rijden. De auto is in ieder geval totaal afgeschreven. (een beetje zoals de mijne duss......)
Een wagen voor een zachte prijs die dan wel misschien enkele kleine gebreken heeft maar over het algemeen z'n geld toch nog waard is.
Misschien had ik het anders moeten vragen, wat is het verschil tussen een eerlijke en een oneerlijke auto? Ik vind het zulke vage autoverkoperprietpraatjes, daarom heb ik vaak zo'n hekel aan die verkopertjes. (die mij dan ook nog wel willen helpen met een 'stukje' betaalgemak, mag ik ff overgeve!!
limovo wrote:Misschien had ik het anders moeten vragen, wat is het verschil tussen een eerlijke en een oneerlijke auto? Ik vind het zulke vage autoverkoperprietpraatjes, daarom heb ik vaak zo'n hekel aan die verkopertjes. (die mij dan ook nog wel willen helpen met een 'stukje' betaalgemak, mag ik ff overgeve!!
Denk je nou echt dat iemand je een 'oneerlijke' auto zal aanbieden?
En een 'stukje' betaalgemak is idd :pukeright:
limovo wrote:Misschien had ik het anders moeten vragen, wat is het verschil tussen een eerlijke en een oneerlijke auto? Ik vind het zulke vage autoverkoperprietpraatjes, daarom heb ik vaak zo'n hekel aan die verkopertjes. (die mij dan ook nog wel willen helpen met een 'stukje' betaalgemak, mag ik ff overgeve!!
Denk je nou echt dat iemand je een 'oneerlijke' auto zal aanbieden? En een 'stukje' betaalgemak is idd :pukeright:
Tuurlijk... Mensen die winst willen maken en de boel een beetje oplichten door de auto te duur verkopen, maar het ergste is dat er dan verborgen gebreken zijn! Dat zijn voor mij oneerlijke auto's...
Verkopers moeten tegen mij ook niet praten over eerlijke of oneerlijke auto.. Dat bepaal ik zelf wel aan de hand van de gebreken, kwaliteit in combinatie met de prijs...
Immers, ik ben de koper.. Ik bepaal op dat moment de handel...
Brutus wrote:Verkopers moeten tegen mij ook niet praten over eerlijke of oneerlijke auto.. Dat bepaal ik zelf wel aan de hand van de gebreken, kwaliteit in combinatie met de prijs...
Immers, ik ben de koper.. Ik bepaal op dat moment de handel...