Miljardez jus....
Nou het ene probleem is nog niet voorbij en het volgende meld zich al weer..
Zoals bekend had ik een koelprobleem bij mijn AX.. Nu kwam dit vandaag weer terug.. Ik denk kom maak er een uur voor vrij en zal het dit keer even goed oplossen...
Had een potje cleaner dus gekocht.. Ik moest de thermostaat ermaar even tussen uit halen werd me geadviseerd.. En zoals zij mij altijd keurig kunnen adviseren volg ik dit nu ook maar op!
Maar dan.... De thermostaat is er uit.. Ik heb met heel wat kunsten en vloeken aardig wat koelvloeistof opgevangen... Rubber (pakking) er weer tussen.. En dicht schroeven dan maar.. En toen gebeurde het.... Een schroef brak af... en zat in het thermostaathuis...
Ik rond bellen omdat ik niet meer dacht de halve schroef eruit te kunnen krijgen... Wat kost zoiet? Vokking... 90 euro's..... Iets wat je bij de dealer moet halen!
Maar goed.. thermohuis eraf.. moest toch weten hoe dat zat, want ik zou naar de sloop toe morgen... Blijk ik met wat gepiel en gevloek ineens een halve schroef in mijn handen te hebben... Oftewel, thermohuis erop en tadaa.. Thermostaat er niet in.. Ontluchten en bijvullen...
Clean goedje gaat er morgen in dan rijden... En dan alles eruit.. Nieuwe koelvloeistof erin en hopelijk is dan het gezeur voorbij!
Koel probleem
Moderators: denny, vtspower, webmasters
tuinslang bij je radiateur dop erin en dan doorspoelen. zodat het er bij de thermostaat weer uitkomt. Spoel je nagenoeg het hele systeem door. Je kan eventueel je motor laten draaien als je dit doet zodat echt alles meegenomen wordt. Denk dan wel even om je temperatuur.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.