Beschoten Worden

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Kakelbont wrote:tering wat is daar tegenaangekomen :shock: Weetje zeker dat het geen voetbal was :lol:

PS. de vogels hebben mijn auto ook flink beschoten op de meeting. Midden op de voorruit. Ik weetniet wat voor vogel het was maar m'n ruitewisser kon het niet aan om weg te wissen :evil:

dan was ik dus niet de enige! bij mij heb ik het ervanmorgen samen met het ijs vanaf gekrabt..

dit is idd duidelijk geen schot.. meer idd een voetbal of iets dergelijksiig iets zachts met hoge snelheid
Image

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

Het was zeker geen voetbal! Ik reed op de autobahn! En een steentje is het ook niet geweest, anders was er wel een gaatje te vinden! Het is echt heel erg stom, ik weet het ook niet!

Iets zachts misschien maar wat.... Ik neem aan dat een ruit niet kapot springt omdat er een blaadje tegen aan waait ofzo :?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

vogeltje misschien
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Sander wrote:vogeltje misschien

arme pino :lol:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

Sander wrote:vogeltje misschien

We zagen echt niets, gewoon ineens uit het niets. Als er een 'Pino' tegen je ruit klapt met 150, heb je vast wel bloedvlekken!
Klik Hier!!

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Naja er zit best een taai schilletje omheen. Die hoeft niet percee open te knappen. Misschien wat blauwe veren???
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

freewheeler
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by freewheeler »

kan wel best een kogel zijn hoor, na een tijdje verliest alles aan snelheid, dus een kogel die van een eind ver kwam, is wel mogelijk...

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

freewheeler wrote:kan wel best een kogel zijn hoor, na een tijdje verliest alles aan snelheid, dus een kogel die van een eind ver kwam, is wel mogelijk...

is niet echt een kogel, dan zou er in het midden op zn minst een putje moeten zitten.. door alleen de druk kan dit niet op deze manier.. zelfs niet van grote afstand.. misschien wel bij een zijdelingse beweging overigens.. maar dan zou je krassen/scheuren in die richting moeten zien [dus vd zijkant beschoten en de kogel haaks weggestoten.. theoretisch kan je een kogel uit de lucht slaan als je precies op de zijkant slaat]
Image

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

Als je goed kijkt, zie je wel dat alle kringen, echt allemaal uiteindelijk op EEN punt weer samen komen. Misschien dat een 'Kogel' daar terecht is gekomen, en dat alle kringen weer daar naar toe terug gesprongen zijn ofzo!
Klik Hier!!

Post Reply