Er zijn hier vast wel mensen die hun motorkap zelf gespoten hebben. Ik wil dit ook gaan doen, maar wil er natuurlijk niet teveel geld aan uitgeven (ik ben immers een arme student). Is het een beetje mooi te doen met gewone Motip spuitbussen en blanke lak erover, of wordt dit zo lelijk dat ik er beter niet aan kan beginnen?
Iemand hier ervaring mee?
Evert
Motorkap spuiten
Moderator: webmasters
Motorkap goed schoonmaken met water met ammonia of iets dergelijks. Dan is die goed vetvrij. Je kan er daarna meteen met de spuitbus overheen. Het blijft dan verbazingwekkend goed zitten. Of het eindresultaat mooi is hangt van jou kunsten met een spuitbus af.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX liefhebber
Manneken manneken,
Als je met een spuitbus nog niet veel hebt gewerkt, en je wil een motorkap doen, heb ik maar ??n tip voor je: BEGIN ER NIET AAN. Het probleem is niet alleen dat je er hoogstwaarschijnlijk lekker fouten in zult vinden ( afzuiging? te dikke verflaag?), maar als je erna ooit die motorkap w?l wil laten spuiten door iemand, heb je ook nog eens lekker veel schuurwerk om eerst de imperfecties weg te krijgen.
Veel succes alvast
Als je met een spuitbus nog niet veel hebt gewerkt, en je wil een motorkap doen, heb ik maar ??n tip voor je: BEGIN ER NIET AAN. Het probleem is niet alleen dat je er hoogstwaarschijnlijk lekker fouten in zult vinden ( afzuiging? te dikke verflaag?), maar als je erna ooit die motorkap w?l wil laten spuiten door iemand, heb je ook nog eens lekker veel schuurwerk om eerst de imperfecties weg te krijgen.
Veel succes alvast