Pekel op je ruit ipv op de weg
Moderators: Rock's, webmasters
Pekel op je ruit ipv op de weg
Al 2 weken lang zit mn ruit dicht van de pekel. En nou glij ik vanochtend met 30 uit de bocht een vluchtheuvel op. Ken ik hem weer uit laten lijnen. Zometeen maar eens kijken of er wat gebroken of verbogen is.
Heb ik weer 
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Alles zit nog vast. Tenminste voor zover ik weet. De beschadiging aan mn velg valt gelukkig mee. Ben wel aan het zoeken naar nieuwe banden. Dis gewoon k*t.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Hier in Duitsland zijn winterbanden verplicht... Al vraag ik me af of dat echt helpt:S
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
tja ik ga die bocht in en godzijdank niet zo hard, voel ik hem wegglijden, uit reflex op de rem en dat hielp dus niet al te best pak ik nog net het randje van de vluchtheuvel mee. Dit remde me aanzienlijk meer af waardoor ik niet in een andere auto geboort stond. TOen ik met licht er weer langskwam zag ik wel dat ik op ongeveer 10cm een paal gemist had.
Best grappig
Mijn voorwielen lopen nou niet meer aan als ik helemaal instuur. en de uitlijning is nog goed, de hele stuurinrichting is dus een stukje opgeschoven. Ach ja axen
Best grappig
Mijn voorwielen lopen nou niet meer aan als ik helemaal instuur. en de uitlijning is nog goed, de hele stuurinrichting is dus een stukje opgeschoven. Ach ja axen
-
CitroënAXDriver
- AX Master

Was het daar in Alkmaar dan alweer glad dan of heb je ECHT zulke beroerde banden onder de AX

Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
hehe.. had je al uitgelachen. dus bij beze een tip..Sander wrote:Ik zal eens een fotootje maken kan je meelachen. Twas trouwens om half 8 's ochtends ergens in de polder.
remmen als het toch al fout gaat heeft in 95 % van de gevallen geen nut he... enne .. koop eens nieuwe banden
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Nou Nou, Houd Het Gezellig 
Ongeluk zit in een klein hoekje, en wat Sander is overkomen, had mij net zoe goed kunnen gebeuren, net zoals iedereen!!
En remmen is gewoon een reactie....
[voorbeeld]
Ik had een hartje voor mijn meisje gemaakt van 130 thee lichtjes. Gigantisch groot en ecght ontzettend mooi toen ze allemaal branden. Na twee weken wil ik de buitenste ring aandoen. Geweldig, samen lekker TV kijken. Hoor ik wat geknetter, ik kijken. Twee kaarsjes die het omhulsel van een kaarsje hadden laten branden. Werd groter en groter... Wat doe ik uit schrikreactie? Flikker er water over (Water en kaarsvet.....
) Boem, hele steekvlam de lucht in.
Weet dat het fout is om water over kaarsvet te gooien (mijn pa is Notebene brandweerman). Maar uit schrik, reageer je gewoon. Eveneens als Sander die op de rem trapten!
[/voorbeeld]
Ongeluk zit in een klein hoekje, en wat Sander is overkomen, had mij net zoe goed kunnen gebeuren, net zoals iedereen!!
En remmen is gewoon een reactie....
[voorbeeld]
Ik had een hartje voor mijn meisje gemaakt van 130 thee lichtjes. Gigantisch groot en ecght ontzettend mooi toen ze allemaal branden. Na twee weken wil ik de buitenste ring aandoen. Geweldig, samen lekker TV kijken. Hoor ik wat geknetter, ik kijken. Twee kaarsjes die het omhulsel van een kaarsje hadden laten branden. Werd groter en groter... Wat doe ik uit schrikreactie? Flikker er water over (Water en kaarsvet.....
Weet dat het fout is om water over kaarsvet te gooien (mijn pa is Notebene brandweerman). Maar uit schrik, reageer je gewoon. Eveneens als Sander die op de rem trapten!
[/voorbeeld]
Klik Hier!!
Klik Hier!!
Kerst, Kerst, Kerst, Kerst, Kerst, Kerst, Kerst, Kerst, Kerst, Kerst, Kerst, Kerst

Klik Hier!!
Klik Hier!!
Das gemeen. Maar mijn auto is tenminste wel viezerq01z wrote:Sander wrote:pcies. Maar maak je geen zorgen hoor. Er zijn hier mensen die graag op elkaar mogen schelden. He Marc vieze vuile ~!@#$%^&*()
ik zal jou zondag eens even heel hard in je kinderbijslag trappen!