Damnzzz.... Zitten we hier in Duitsland, voor stage. Een geweldige opdracht. We zitten bij http://www.mwag.de. Helemaal toppie.
Moeten we software schrijven voor een persmachine met de nieuwste functies die nog nooit gebruikt zijn.
Nu zitten we al drie weken zonder chef, hier op kantoor te vervelen. Weten niet wat we verder moeten doen, niemand die ons kan helpen, en toch de 8 uur op een dag vol zien te maken.
Dan is het nog koud, met een warme kachel, en een computer. Wordt je zooo suf en moe van. Zitten in Portacabines (je weet wel van die leefbare (nouja leefbare??) zeecontainers). Regen druipt van de muren af.... Pffff, help
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
Denk toch niet die Duitsers met bierbuiken en braadworst vet, rondjes gaan rennen achter een bal aan, of op een 1 of andere kast gaan staat springen....
En als we zoiets willen organiseren, moeten we dat met de chef erover hebben, maar die is er al drie weken niet haha
Je zegt het zelf al. Tijd voor bier en worst. Ook allemaal in het kader van teamspirit natuurlijk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
bier is geen probleem hier. Is gewoon een gewoonte om dat te drinken hier op bedrijf. Eerlijk waar, naast de cola machine met fanta, en dat soort shit, staat een grote machine met alleen maar bier. Misschien keer foto van maken, is wel leuk En wat betreft de worst is wel in de kantine te kopen
IK voel helemaal met je mee en kan het maar al te goed begrijpen.Het is
dat ik mijn computer heb.Maar de hele dag thuis moeten zitten alleen
omdat ik in de WAO zit en moet leven bij 22graden voor de rest van nijn
leven is minder prettig dan jouw probleem,dat is tijdelijk.
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen
Gerard Maas wrote:IK voel helemaal met je mee en kan het maar al te goed begrijpen.Het is dat ik mijn computer heb.Maar de hele dag thuis moeten zitten alleen omdat ik in de WAO zit en moet leven bij 22graden voor de rest van nijn leven is minder prettig dan jouw probleem,dat is tijdelijk.
Ik ken meer van dat soort mensen, zoals mijn opa Die is ook erg ziek, daarom in de WAO, en kijkt beetje TV, of zit achter de computer.... Sterkte iig!
Zit nu op school (school is eigenlijk sowieso al ??n grote frustratie) moet zo presenteren... geen zin in natuurlijk. Loop me nu al weer een half uur te vervelen
Anonymous wrote:Zit nu op school (school is eigenlijk sowieso al ??n grote frustratie) moet zo presenteren... geen zin in natuurlijk. Loop me nu al weer een half uur te vervelen
En wie was deze "gast" die liep ten spammen terwijl hij heel hard met school bezig moest zijn haha