GT-stuur: naaf?
Moderator: webmasters
GT-stuur: naaf?
Ik zat net in een oud topic te lezen, wil er nl misschien een GT-stuur inzetten, en ??n reactie zegt dat je een andere 'naaf' nodig hebt. Klopt dat en wat is dat?
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX Master Spammer
yep, ik heb dr een ZX stuur inzitten, volgens mij uit een volcane, is hetzelfde als een GT/GTI stuur uit het type 2, alleen de mijne is van leer.
Type1/2 is onderling niet uitwisselbaar, al is de naaf wel hetzelfde, het stuur is net iets anders opgebouwd aan de achterkant, waardoor het niet lekker past.
Type1/2 is onderling niet uitwisselbaar, al is de naaf wel hetzelfde, het stuur is net iets anders opgebouwd aan de achterkant, waardoor het niet lekker past.
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
-
- AX Master Spammer
freewheeler wrote:is perfect!!
Zeg, pcrodent, welke knop staat op het bakje onder de middenconsole? IS dit voor hoogteregeling koplampen of airco, of is het nog iets anders?? Mijne heeft daar geen enkele knop staan en is een GTi, daarmee was ik benieuwd...
Als ik het goed zie staat er een stoel op, dus zal het wel voor stoelverwarming zijn.
-
- AX liefhebber
-
- AX Master Spammer
HellDuke wrote:Mooi stuurtje...
Kheb em er zelf ook inzitten... Zit standaard in de Volcane!
Yep, ikke ook in mijn type 1 AX ghehehehe.....
groetjes!!
Ik heb de leren variant uit een ZX, zal wel een volcane of een furio geweest zijn, volgens mij was het uit een 1.8 ZX, geen idee welke van de 2 dat is.
IceByte wrote:HellDuke wrote:Mooi stuurtje...
Kheb em er zelf ook inzitten... Zit standaard in de Volcane!
Yep, ikke ook in mijn type 1 AX ghehehehe.....
groetjes!!
Ik heb de leren variant uit een ZX, zal wel een volcane of een furio geweest zijn, volgens mij was het uit een 1.8 ZX, geen idee welke van de 2 dat is.
Ja klopt.. met een paar rode strepen er nog op toch?
Da's een ook een volcane uitvoering van de ZX..