of aardig overuren maken om te sparen voor die 1.6
En zo is het maar net! Maare met onze 1400tjes kunnen we het die 1600 gsitjes flink zuur maken hoor! Ik spreek uit ervaring.... Die corsa's zijn weer een stuk zwaarder.
Vorig jaar reed er een corsa gsi 16v mee, maar omdat het een 16v is viel ie in een andere klasse....desalniettemin waren alle AX-en sneller
Idd, maat van me heeft ook een 1600 16v en die ken mij niet bijhouden hoor
Beach party ----> meiden in bikini
Jungle ------> meiden in rieten rokjes
Moeilijk moeilijk
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Dacht ik: Laat ik het netjes houden. Komt denny uit de bocht.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Wanneer moeten jullie dit weten dan (om inteschrijven bedoel ik)
Ik ben dan ook wel beried te komen met mijn axje.
Enne dat sprinten natuurlijk ook wel, mijn is beetje opgefokt en veel lichter. Dus maak ook wel een kansje dan denk ik.
Moet je een nummerbord hebben of is het eigen terrein?
JIPPIE!!!!
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
Het sprinten is op het terrein zelf. Dat weten of je komt kan meestal een week van te voren nog. (dan begint meestal ook de organisatie zich zorgen te maken )
Sander wrote:Het sprinten is op het terrein zelf. Dat weten of je komt kan meestal een week van te voren nog. (dan begint meestal ook de organisatie zich zorgen te maken )
Sander... jij mag niet meer het FOUTE voorbeeld geven ana de nieuwe leden jah Hoe eerder je het doorgeeft dat je inderdaad erbij zal zijn, hoe beter (jah, ik zit meestal in de organisatie...)