Achterkant AX
Moderator: webmasters
Achterkant AX
Hey, wat hebben jullie allemaal met de achterkant van de axen gedaan? dus kofferbakklep en achterbumper enzo. Hebben jullie fotos? ik moet ideeen opdoen over wat ik met de achter kant gaan doen.
Ik heb een onder en bovenspoiler geplaatst. Bumper in kleur laten spuiten. En een Devil uitlaat geplaatst. Verder de achterlichten verduistered. En een 3de remlicht onder de onderste spoiler gehangen. De ruitenwisser is vervangen voor een Autostyle exemplaar. Achterruit is geblindeerd. En heb er een reclame loze kentekenplaathouder opgezet.
http://www.markve.dds.nl/ax/striping1.jpg
http://www.markve.dds.nl/ax/striping1.jpg
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Joris
- AX Master Spammer
Type plaatje verwijderd
Tipo achterwisser
Zwarte achterlichten
Sebring einddempertje
Stopcontact voor trekhaak verwijderd(onder de auto gebracht)
Chrome kentenplaathouder
Wat is nog wil is de bumper weer zwart spuiten(net als al het andere kunstof)

Tipo achterwisser
Zwarte achterlichten
Sebring einddempertje
Chrome kentenplaathouder
Last edited by Joris on TueNov16, 2004 9:28:39 AM, edited 1 time in total.
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
Th3CLoR3 wrote:Type plaatje verwijderd
Tipo achterwisser
Zwarte achterlichten
Remus einddempertje
Chrome kentenplaathouder
en je onderschrift een sebring
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX liefhebber
Th3CLoR3 wrote:
Omdat je met jou spul voor een tientje je bumpers niet glad en glimmend gespoten krijgt !!!!!
Het glimt wel als je het net hebt gebruikt hebt :P Ik kreeg alleen erg de indruk dat mensen hun bumpers wilden spuiten omdat ze verweerd waren. Voor dat geval had ik dus een betere (lees:goedkopere) oplossing

- Joris
- AX Master Spammer
En die oplossing staat op het forum nu dus mensen die dat nodig hebben kunnen met een simpele druk op de zoek buton een product vinden die je bumpers weer glimmend maken
Bedankt voor de tip, er wer ook wel gepraat over schoensmeer enz...maar dit zal ongetwijfeld beter zijn

Bedankt voor de tip, er wer ook wel gepraat over schoensmeer enz...maar dit zal ongetwijfeld beter zijn

Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
-
- AX super weirdo
Marc01 wrote:Th3CLoR3 wrote:
Omdat je met jou spul voor een tientje je bumpers niet glad en glimmend gespoten krijgt !!!!!
Het glimt wel als je het net hebt gebruikt hebt :P Ik kreeg alleen erg de indruk dat mensen hun bumpers wilden spuiten omdat ze verweerd waren. Voor dat geval had ik dus een betere (lees:goedkopere) oplossing
Mijn voorbumper is een gladde saxobumper,....dus dat is reden 1,..... die spulletjes heb ik ook jaren gebruikt, maar na verloop van tijd gaat het er weer vanaf, en ik vindt het een ### werk om het zo langs de randjes aan te brenegn.........reden 2........ ik kan vast nog wel een 3e reden bedenken,........ maar ik ben ff druk
slukes

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Rock's wrote:Marc01 wrote:Th3CLoR3 wrote:
Mijn voorbumper is een gladde saxobumper,....dus dat is reden 1,..... die spulletjes heb ik ook jaren gebruikt, maar na verloop van tijd gaat het er weer vanaf, en ik vindt het een ### werk om het zo langs de randjes aan te brenegn.........reden 2........ ik kan vast nog wel een 3e reden bedenken,........ maar ik ben ff druk
slukes
Ik weet niet hoelang het blijft zitten idd, maar ik heb nog genoeg in dat blik zitten om het nog 25 keer te doen. Zo'n rotwerk vond ik het trouwens niet. Even met de kwast eropsmeren en na 15min uitwrijven met een doek. Randjes no problem, gewoon een beetje met vaste hand kwasten...