Ja niet echt in de buurt:P Almere woon ik, maar ik denk dat ik het dan maar gewoon is ga proberen.... wat moet ik precies doen dan? schuren, plamuren en spuiten? of moet er wel grondverf onder?
anywayz ik lees dat je student webdesign bent, dat is wel vet!:D ik doe informatica (en nou denkt iedereen van een meisje die informatica doet? ja mn leraren zijn ook altijd verbaast als ik er dan nog goed ik ben ook )
ondertussen studeer ik wat anders hoor maa rik kan het nog wel
verleer je nooit die onzin..
maar euhmm ergens op het forum stond hier geloof ik al een topic over.. gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen.. schuren/ontvetten zoiezo.. en dan voorbehandelen met primer zou ik wel doen
toydoll wrote:anywayz ik lees dat je student webdesign bent, dat is wel vet!:D ik doe informatica (en nou denkt iedereen van een meisje die informatica doet? ja mn leraren zijn ook altijd verbaast als ik er dan nog goed ik ben ook )
Dat betekent veel plezier hier (neem aan dat je dus veel gebruik maakt van internet)
anyway Peanut en Annelies zijn er ook vaak te vinden!
ff een kleine update, de ax is gepoetst (wow hij kan glimmen!) bumper erop met 1 mistlamp (wie heeft er een andere?) bumpers gepoetst, die zijn nou weer donker. Tweede spiegel erop, witte knipperlichten en heeeeeeel veel roestplekken gevonden:S mjaw hier is foto:
Goed bezig! hij glimt idd lekker op die foto.. en die bumper veranderd het uiterlijk echt he? matzwart blijft voor mij het mooiste onder een felrode AX..
alleen jammer van die ene mistlamp.. ik heb dr nog wel 1tje voor je? die is alleen geel ook geen gezicht..
en je spoiler moet je ook maar eens op komen halen
mistlampjes kan je ook zo uit een renault 19, of renault25 halen, zijn wel gele dan, maar die zijn een heel stuk makkelijker te vinden dan die van een AX. Enige dat je dan moet doen is de bevestigingsgaten iets verplaatsen, en dr iets achter zetten om het vast te schroeven.
IceByte wrote:mistlampjes kan je ook zo uit een renault 19, of renault25 halen, zijn wel gele dan, maar die zijn een heel stuk makkelijker te vinden dan die van een AX. Enige dat je dan moet doen is de bevestigingsgaten iets verplaatsen, en dr iets achter zetten om het vast te schroeven.
helaas staat wit toch wel mooier in deze combinatie..
bij de halfords erkopen ze passende.. maar die zijn niet goedkoop.. 44,95 geloof ik dat het was..
passen trwns de mistlampen van een BX ook niet?? dat is dezelfde vorm toch
zijn alleen niet zoveel types met mistlampen
Ja geel is wel makkelijker te krijgen maar wit vink wel mooier:P maar goed behalve die mistlamp zoek ik ook nog bedrading voor de mistlampen
- een nieuwe koplamp, inclusief bovenste bevestig /afstel ding (linker als je in de auto zit)
op de foto niet te zien, maar er zit een barst in en het hoekje is vastgelijmd en dat bevestig ding is stuk dat is nu ff amateur achtig vastgemaakt maar ik denk niet dat dat door de apk komt
- sideskirts
- en die polyester wielkassen hoezen gevallen (staat leuk)
die bevestigingsdingen schijnen bij de dealer bijna niets te kosten per setje..
ik heb ze ook nodig want bij mij viel mn koplamp er gister spontaan uit toen ik mn klep dichtgooide.. gelukkig bleef hij aan de bekabeling hangen..
morgen dus met getapete koplamp naar eindhoven..
die mistlamp bedraden hoeft niet moeilijk te zijn..
Hey van harte welkom hier bij deze gezellige Ax-club Heel veel plezier hier gewenst en we zien je graag eens op een meeting verschijnen (hint: 19 december )
Je was nog op zoek naar een sportstuurtje las ik...
Ik kom n?t bij de sloop vandaan en daar lag nog wel een GT-stuur...
Die ziet er zo uit:
Mocht je er belang bij hebben, dan geef je maar een gil ok?
Vandaag de APK gehad, en hij had helemaal NIETS!! een wonder.
Wel kanttekening dat mn lagers niet meer goed zijn, en dat ze die breuk in de koplamp ook liever niet zien.. maja dat wist ik al.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Haha ja dat zou ik wel geprobeert hebben maar ik heb hemniet eens gebracht:P Mn pa heeft hem gebracht dus:P
Maja toch wel geld sparen voor lagers... hoeveel zou dat kosten?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Voor of achter. Voor moet je rekenen op 45 tot 60 euro per lager.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
De lager voor moeten vervangen worden... Maja nou vraag ik me af, kan ik wachten tot volgende APK? of sta ik dan dit jaar ergens langs de weg:P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hangt ervanaf hoe erg het is. Als je lager eruit loopt is dat gewoon levensgevaarlijk. Je moet even kijken wat voordeliger is. Nieuwe lagers erin laten persen of een setje andere veerpoten eronder. Voor de nieuwe lagers denk ik dat je bij de garage al snel 200 euro neer moet leggen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.