Baukje aka Hot_femeel (AX 1.1)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Baukje aka Hot_femeel (AX 1.1)

Post by hot_femeel »

Hoi Antwan,

Mijn Ax-je is alive and kicking, glansrijk door de keuring! Wanneer zullen we ruilen?

Mannen...... jullie zien het, Mijn AX-je is helemaal okee! Hardstikke bedankt, en volgende keer kom ik weer sleutelen, want het was hardstikke leuk!
Grrrrrrr, Hot_femeel

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Zo the AX-team heeft weer een AX in nood voor de ondergang behoed.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

Ja, en zelfs zo dat deze euromaster echt niet kon geloven dat ze deze AX afgekeurd hebben. De monteur dacht dat Ze misschien gehoopt hadden dat ik hem dan in zou ruilen en een nieuwe aanschaffen. :lol: The bastards. Is maar goed dat ik van nature toch een beetje achterdochtig ben, en dat ik jullie de onderdelen had gegund als ze echt overleden was!
Grrrrrrr, Hot_femeel

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

alleen jmmr van het gebak door alle drukte


tijd voor een wie is wie dus?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

Volgende keer neem ik gewoon wel weer nieuw gebak mee! Is een goede traditie om eens op te starten toch? :toothy8:
Okee, een wie is wie is leuk, maar hoe werkt dat?
Grrrrrrr, Hot_femeel

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

hot_femeel wrote:Volgende keer neem ik gewoon wel weer nieuw gebak mee! Is een goede traditie om eens op te starten toch? :toothy8:
Okee, een wie is wie is leuk, maar hoe werkt dat?



http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewforum.php?f=9
en dan zie je van iedereen de wie is wie
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

KMvrtr
AX Master
AX Master
Posts: 1090
Joined: FriSep12, 2003 9:21:33 PM
Location: Almere

Post by KMvrtr »

Gebak? Heb ik gebak gemist?! :shock:

Inderdaad een goede gewoonte. Ik heb destijds bij mijn eerste meeting in Nieuwegein mijn GT stuur geruild met Siem voor een taart, om die meteen weer uit te kunnen delen.


Ik probeer dit weekend de knoppen en de bedrading even uit de AX te vissen. Zodra dat gelukt is bel ik wel even om wat af te spreken, oke?

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewforum.php?f=9
en dan zie je van iedereen de wie is wie

Smooi,

Zal ik eens doen. Trouwens, ben jij de Joost die er zaterdag ook was, of ben jij die andere? Ik ben nu een beetje in de war, zag ik er toch twee staan op de wie-is-wie!

Ik probeer dit weekend de knoppen en de bedrading even uit de AX te vissen. Zodra dat gelukt is bel ik wel even om wat af te spreken, oke?

Hoi Antwan, goed, dan hoor ik wel als je zover bent. En de taart is onaangeroerd weer mee naar huis gegaan. Daar hebben we nog een paar dagen van kunnen genieten met zijn tweeen. Nouja, volgende keer beter?
Grrrrrrr, Hot_femeel

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

hot_femeel wrote:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewforum.php?f=9
en dan zie je van iedereen de wie is wie

Smooi,

Zal ik eens doen. Trouwens, ben jij de Joost die er zaterdag ook was, of ben jij die andere? Ik ben nu een beetje in de war, zag ik er toch twee staan op de wie-is-wie!

Ik probeer dit weekend de knoppen en de bedrading even uit de AX te vissen. Zodra dat gelukt is bel ik wel even om wat af te spreken, oke?

Hoi Antwan, goed, dan hoor ik wel als je zover bent. En de taart is onaangeroerd weer mee naar huis gegaan. Daar hebben we nog een paar dagen van kunnen genieten met zijn tweeen. Nouja, volgende keer beter?



http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=63 deze
heb je me niet herkend op de foto :oops:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Damn gebak gemist. Vind het trouwens geen leuke traditie om gebak mee te nemen er niets mee te doen en dan weer mee naar huis te nemen. Ik ben ervoor om het de volgende keer op te eten :wink:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

iig goed om te horen dat de AX weer door de keuring is gekomen, kan je weer een jaar vooruit hebben ze zich tenminste nog nuttig gemaakt op de meeting :lol:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

IceByte wrote:iig goed om te horen dat de AX weer door de keuring is gekomen, kan je weer een jaar vooruit hebben ze zich tenminste nog nuttig gemaakt op de meeting :lol:


nah nah nah. Wat zijn we weer gevat :P
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

Trouwens, ik heb wel een paar keer geroepen: "jongens er is ook taart". ik heb geen enthousiaste geluiden gehoort!
Grrrrrrr, Hot_femeel

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

hot_femeel wrote:Trouwens, ik heb wel een paar keer geroepen: "jongens er is ook taart". ik heb geen enthousiaste geluiden gehoort!


hmmz toch jammer dat ik er niet bij was :P
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Volgende keer ook tegen mij schreeuwen. Dit is gewoon zonde :cry: Ach ja heeft ie wel gesmaakt?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Sander wrote:Volgende keer ook tegen mij schreeuwen. Dit is gewoon zonde :cry: Ach ja heeft ie wel gesmaakt?


Ik heb het ook niet bewust gehoord :roll:
En aan mijn formaat is wel te zien dat ik nooit taart oversla :wink:

Maar mooi dat je auto weer gerepareerd is!! Nu heeft ie wel een echte poetsbeurt verdiend vind ik!

Tot ziens op een meeting!

Het is trouwens Antoine!


O ja, nu dit je wie is wie is geworden (foto's gewenst!!!) Welkom bij de club!
Last edited by Rob GT on SunNov14, 2004 9:42:36 PM, edited 1 time in total.
Image

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

Taart?

Ook niet gezien of gehoord!


hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

Ja, jullie zijn allemaal super-zielig. Als jullie nou blijven zeuren neem ik helemaal nooooooit meer iets mee hoor! :angry7:

Rob, je hebt helemaal gelijk. Morgen neem t mijn buurjongen een borstelmachine mee van zijn werk om het AX-je weer helemaal te laten glimmen!

Volgende meeting probeer ik er te zijn met: taart.
En dan wil ik er niets meer over horen! :wink:
Grrrrrrr, Hot_femeel


Post Reply