Sander (2 wiel aangedreven Kangaroe)
Moderator: webmasters
Nou het is dan wel geen 80 maar met 60 is het einde nog niet in zicht. De wegligging is echt mooi. Ik heb de stabi achter er nog niet opzitten door wat onvoorzienen problemen. (Wie draait dan ook zoveel dingen vast met een luchtsleutel) Maar alles paste. Achteraf blijkt dat ik ook sterkere wiellagers heb. Vind ik prima. De remmen werken anders, niet perce beter. Maar je voelt het wel. Maar daar zitten nog wat verbeteringen aan te komen(denk RVS,staalomvlochten dot 5.1 en een grotere bekrachtiger, heeel misschien abs als dat te doen is).
Zaterdag hoop ik die stabi achter erin te krijgen en mn verlichting en ruitewissersproeierop orde te brengen.
Daarna eerst maar eens wat kleinere dingetjes doen en die 1.1 uit elkaar halen.
Nog een tip voor iemand die voor breder wil. Als je de naven en schijven van een 205 GTI gebruikt dan wordt ie legaal 2cm breder.
Zaterdag hoop ik die stabi achter erin te krijgen en mn verlichting en ruitewissersproeierop orde te brengen.
Daarna eerst maar eens wat kleinere dingetjes doen en die 1.1 uit elkaar halen.
Nog een tip voor iemand die voor breder wil. Als je de naven en schijven van een 205 GTI gebruikt dan wordt ie legaal 2cm breder.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
lekker bezig Sander
:D
jammer dat je de 80 nie thaalt..
hoe bedoel je trouwens stabilisatorstang achteR?? ik weet dat ze op sommige assen gemonteerd zitten.. maar maak eens wat foto's???
wel nuttig trouwens.. 2cm breder aan beide kanten? of 1cm per kant.. zoiezo wel leuk.. maar je ziet het misschien niet eens.. voelt het wel iets denk ik

jammer dat je de 80 nie thaalt..

hoe bedoel je trouwens stabilisatorstang achteR?? ik weet dat ze op sommige assen gemonteerd zitten.. maar maak eens wat foto's???
wel nuttig trouwens.. 2cm breder aan beide kanten? of 1cm per kant.. zoiezo wel leuk.. maar je ziet het misschien niet eens.. voelt het wel iets denk ik

elk wiel komt een centimeter meer naar buiten.
Tussen je draagarmen achter zit een stang die ze met elkaar verbindt. Zal zaterdag wel wat foto's maken. Je ziet hem niet zitten overigens hij loopt door die buis heen. Die andere 2 stangen zijn de torsieveren.
Tussen je draagarmen achter zit een stang die ze met elkaar verbindt. Zal zaterdag wel wat foto's maken. Je ziet hem niet zitten overigens hij loopt door die buis heen. Die andere 2 stangen zijn de torsieveren.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Nou die stabilisator stang achter zit erin en tis een verschil. In het begin merkte ik het niet zo maar toen ik op de snelweg met 120 een bocht nam waar een advies van 80 (en een max van 100) gold merkte ik het. Hij is niet meer van de weg te krijgen.
Hij is van zwaar onderstuurt naar redelijk neutraal gegaan door een dikkere stabi en de achterdempers op zn hardst te zetten.
Kan nu ook hard acceleren over rotondes heen enzo. Als ik echter 3kwart met 45 kmh ga dan begin ik alleen serieus moeite te hebben met blijven zitten.
Dis dus het verschil die dunne zat erin en die dikke zit er nu in.
.JPG)
Hij is van zwaar onderstuurt naar redelijk neutraal gegaan door een dikkere stabi en de achterdempers op zn hardst te zetten.
Kan nu ook hard acceleren over rotondes heen enzo. Als ik echter 3kwart met 45 kmh ga dan begin ik alleen serieus moeite te hebben met blijven zitten.
Dis dus het verschil die dunne zat erin en die dikke zit er nu in.
Last edited by Sander on SunNov07, 2004 8:38:47 PM, edited 1 time in total.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Eigenlijk wil ik 2 identieke kuipjes. Ik vind het niet erg als Tessa bij me op schoot komt zitten. Maar liever niet als ik met 60 een rotonde over ga.
Owja daarnet had ik mooi de mogelijk heid om het te proberen. Maar ik krijg hem echt niet meer onderstuurt. Zat op 4000 toeren in zn 2 in een bocht gaf vol gas en het enige wat gebeurde was dat ik harder ging.
Ik kan haast niet wachten op de slalom met het volgende faf.Ben zeer benieuwd wat er dan gebeurt.
Owja daarnet had ik mooi de mogelijk heid om het te proberen. Maar ik krijg hem echt niet meer onderstuurt. Zat op 4000 toeren in zn 2 in een bocht gaf vol gas en het enige wat gebeurde was dat ik harder ging.
Ik kan haast niet wachten op de slalom met het volgende faf.Ben zeer benieuwd wat er dan gebeurt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Heb vandaag mn auto uit laten lijnen. Dit is het rapport wel een hoop van geleerd.
Aantal dingen die je mooi kan zien. linksvoor heeft ie een klap gehad dat zie je aan de naloop.
Hij is erg verlaagd dat kan je zien aan de wielvlucht voor.
De toespoor is het enige wat te stellen is aan de ax die is nu dus weer goed.
Achterkant is een drama mn linkerachterwiel staat schuiner dan rechts.
De achteras staat er waarschijnlijk iets schuin onder maar dat wordt misschien beter als ik de rubbers en lagers vervangen heb.
Ook bleek mn auto schuin te staan naar links. Dat komt waarschijnlijk door mn stabilisator achter. Die duwt mn linkerachterwiel wat meer naar beneden dit heb ik expres gedaan omdat ie aanliep. Maar goed dat moet dus wel weer aangepast worden

Aantal dingen die je mooi kan zien. linksvoor heeft ie een klap gehad dat zie je aan de naloop.
Hij is erg verlaagd dat kan je zien aan de wielvlucht voor.
De toespoor is het enige wat te stellen is aan de ax die is nu dus weer goed.
Achterkant is een drama mn linkerachterwiel staat schuiner dan rechts.
De achteras staat er waarschijnlijk iets schuin onder maar dat wordt misschien beter als ik de rubbers en lagers vervangen heb.
Ook bleek mn auto schuin te staan naar links. Dat komt waarschijnlijk door mn stabilisator achter. Die duwt mn linkerachterwiel wat meer naar beneden dit heb ik expres gedaan omdat ie aanliep. Maar goed dat moet dus wel weer aangepast worden

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Er lag nog wel een zooi gereedschap in en nog een krik. En die lagen wel aan de kant waar die naartoe hing.
Ik stond er voor trouwens.
Ow en hij rijd weer rechtdoor enzo en das het belangrijkste.
Ik stond er voor trouwens.
Ow en hij rijd weer rechtdoor enzo en das het belangrijkste.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.