Ik moet eerst een band vervangen van de auto.
En ik kom zeker weten met de ax.
Dan kunnen jullie hem ook gelijk ff zien enzo, en gelijk zien welke mafkees erin rijdt
Tot morgen...
Moderators: Browny, webmasters

Er is vast iemand die met je wil ruilen. Draaidingessen tegen volledigautomatischopenneergaandestukjesglasKMvrtr wrote:Niemand draaidingessen in voorraad?

Leuk dat je er was... ik had nog wat voor je liggen maar dat komt nog wel eens. Wat is er mis met je auto?Citro?nAXDriver wrote:ALS me AX weer klaar is deze week... dan kom ik denk ik ook langs waaien,
of jullie het nou leuk vinden of niet

Ik wist dat het niet jouw ZX was... maar ik dacht dat je nog steeds opzoek was, vandaar dat bijschrift. Ging namelijk meer om de auto van Erik, ik heb geprobeerd alle auto's op de foto te zetten en dat is volgens mij redelijk gelukt?Sander wrote:Rob uhhhhh das niet mijn zx. Ik heb geen zx. Tessa heeft er een maar die stond in alkmaar. Ik zie ook niet hoe ik die Soest kreeg. (handje uit het raam ofzo)

Het ging allemaal vrij goed, tot op het laatst !!!LumbRjack wrote:Was gezellig!! Is het nog gelukt Joris??
Leuk dat er een hele foto gewijd is aan mijn auto![]()

Die stuurkogel ga ik inderdaad nieuw kopen!Sander wrote:Je bent gelukkig veilig thuisgekomen. Als ik jou was zou ik die stuurkogel nieuw kopen. Mocht je toch voor een andere draagarm gaan denk erom jij hebt dikke fusees (14mm uit mn hoofd) Je kan dit oa herkennen aan het ontbreken van een gleuf helemaal rondom.