Sander wrote:Nee stuiteren doet ie beslist niet. Ik heb het bij mij nu zo voor elkaar dat ie elke klap in een keer opvangt. Tenminste voor een gedeelte de rest vangt mn ruggegraat op. Hij is alleen nog te onderstuurt naar mijn zin maar dat wordt wellicht beter met die dikkere stabi achter
sander ik wil niej lullig doen he maar als ie voor glijd he, moet je voor wat gaan veranderen en niet 8ter. je kunt m iets stuggermaken mischien dat ie 8ter niet gaat hangen maar helpt niej zo veel
zoiezo is een voorwielaangedreven auto van nature altijd ondergestuurt. misschien als je m achter ed achteras zwaarder maakt dattie achter mee gaat doen.. ballast verschuiven, maar dat wil je dus eigenlijk ook niet.
gaat overigens al vrij snel en eenvoudig.. met 50kg achter de as issie denk gewoon in elke bocht dwars
Hangt ervan af. Als je onderstuurt ben dan wil je hem dus meer overstuurt maken. Dat doe je dus door achter je veering stugger te maken. Je kan voor eventueel de boel ook slapper maken. Ook je accu achterin en je ruitenwisservloeistof zal meer overstuur veroorzaken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Hangt ervan af. Als je onderstuurt ben dan wil je hem dus meer overstuurt maken. Dat doe je dus door achter je veering stugger te maken. Je kan voor eventueel de boel ook slapper maken. Ook je accu achterin en je ruitenwisservloeistof zal meer overstuur veroorzaken.
de mijne hebben we nu zo, dat ie niej schuift of heel weinig
en met de regen kan ik k dwars door de bocht gooien, of kiezen voor onderstuur
Ja maar ik denk dat ik zelfs harder over een hobbel kan als jou jeffry en dat mijn bochtjes rechtsom een stuk mooier zijn als die van jou
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ja he he mijnes moet nog wel over hobbels kunnen. We moeten alleen nog steeds es tegen elkaar rijden Jeffry.
zal een slalom moeten zijn denk jij kan maar 160m vooruit
Heb jij niet eens een oefenrondje ergens ofzo.
Onder een Saxo of 106 kan je een voor stabi vinden die een knik heeft op de plaats waar de uitlaat recht naar achteren loopt. Dat is ook bruikbaar voor een AX. Meteen een beetje dikker dan standaard AX dus dat komt goed uit. Hoef je dus niets aan een uitlaat zonder knik te veranderen.
Onder een Saxo of 106 kan je een voor stabi vinden die een knik heeft op de plaats waar de uitlaat recht naar achteren loopt. Dat is ook bruikbaar voor een AX. Meteen een beetje dikker dan standaard AX dus dat komt goed uit. Hoef je dus niets aan een uitlaat zonder knik te veranderen.
P.
Kijk dat is informatie! Is dit op alle saxo's / 106'en te vinden of net als bij de ax op de luxere en latere modellen?
P.
Kan je die alleen op de sloop vinden?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
type 1 volgens mij alleen de diesels en 1.4 uitvoeringen...
maar van andere types zou theoretisch ook moeten passen.. denk trouwens maar niet 'dan buig ik m even bij' dat kan dus niet zo makkelijk.. als dat wel kon hoefde je m er ook niet onder te zetten
type 1 volgens mij alleen de diesels en 1.4 uitvoeringen...
maar van andere types zou theoretisch ook moeten passen.. denk trouwens maar niet 'dan buig ik m even bij' dat kan dus niet zo makkelijk.. als dat wel kon hoefde je m er ook niet onder te zetten
Ben bang dat ik hem er zelf niet eens onder kan zetten Heb daar de spullen niet voor!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
Hoe ziet zo'n ding eruit? dan kan ik zien of ik er 1 heb... ik ben echt een noob op auto gebied dus een foto of tekening zou mooi zijn.
Want ik heb een type2 maar het bochtenwerk is niet echt geweldig. Ik kan sommige op- en afritten van de snelweg maar met maximaal 60 km/h nemen terwijl andere auto's er makkelijk met 80 per uur doorheen zoeven.
Het is echt frustrerend als je aan het stuur moet hangen om een bocht met 60 per uur te nemen en dat er dan een passaat begint te douwen (of nog erger een g*lf).
Het leuke is dan wel als er een verkeersdrempel komt want daar kan ik met 50 tot 55 km/h overheen terwijl andere auto's terug moeten schakelen naar de 2.