Ondertussen kennen ze mij bij Brezan. Ik krijg dus tussen de 20% en 40% korting, das wel lekker.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
en de dealer is ook super duur... alleen voor de onderdelen die ze bij gewoone autoshops niet hebben haal ik daar maar voor de rest niks..
brezan is wel een beetje een duur adress...
concurentie genoeg...
het goedkoopst is het nog om een vriend of zo die bij een garage werkt op pad te sturen voor onderdelen, garagisten krijgen snel 30% korting of meer zelfs
Haha, mijn pa heeft 10 jaar bij een Citro?n-dealer gewerkt. Daar kennen ze mij ook en ik krijg standaard 20% korting Dat scheelde nogal toen ik een nieuwe koppelingset kwam halen
Nou ga ik mijn elec. ramen en cv er wel uit slopen, maar die ramen moet natuurlijk wel nog open en dicht kunnen. Heeft iemand misschien nog een setje handbediende raammechanismes liggen?
Zou natuurlijk wel zo handig wezen als ik direct dat raamslingerdinges er voor in de plaats kan monteren tenslotte.
KMvrtr wrote:Nou ga ik mijn elec. ramen en cv er wel uit slopen, maar die ramen moet natuurlijk wel nog open en dicht kunnen. Heeft iemand misschien nog een setje handbediende raammechanismes liggen?
Zou natuurlijk wel zo handig wezen als ik direct dat raamslingerdinges er voor in de plaats kan monteren tenslotte.
Open gaan ze wel als je dat spul er uithaalt!
Erg leuk met dit weer
Er staat een lasapparaat en ik kan redelijk plaatwerk lassen dus dat komt goed
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Niet genoeg mythbusters gekeken merk ik. Het is geen plexiglas het is lexaan.