Kosten velgen?
Moderator: webmasters
Kosten velgen?
Hey gasten
Wat zouden jullie betalen voor 2e hands velgen? Het zijn 15 inch spaak velgjes met nog goede banden erop. Ken iemand die ze kwijt wil, maar moet het nog eens met hem worden over de prijs. Wat zouden jullie er ongeveer voor geven? Heb helaas geen fototje.
Mzzls
Lees
Wat zouden jullie betalen voor 2e hands velgen? Het zijn 15 inch spaak velgjes met nog goede banden erop. Ken iemand die ze kwijt wil, maar moet het nog eens met hem worden over de prijs. Wat zouden jullie er ongeveer voor geven? Heb helaas geen fototje.
Mzzls
Lees
aangezien 3gaats velgen voor een AX zeer zeldzaam zijn moet je niet schrikken als hij er de hoofdprijs voor vraagt.. er is namelijk altijd wel iemand die dat er voor wilt geven..
als je ziet wat Marc01 nu voor weinig gekocht heeft, die heeft echt geluk gehad.. een setje standaard GT velgen [staal of LM] brengt al snel 100,- op en als je dus nu mooie 15" hebt gevonden met matige banden moet je denk ik al snel richting de 200,- denken..
probeer met 150 en rond te komen op 175 ofzo..
mits ze mooi zijn natuurlijk
als je ziet wat Marc01 nu voor weinig gekocht heeft, die heeft echt geluk gehad.. een setje standaard GT velgen [staal of LM] brengt al snel 100,- op en als je dus nu mooie 15" hebt gevonden met matige banden moet je denk ik al snel richting de 200,- denken..
probeer met 150 en rond te komen op 175 ofzo..
mits ze mooi zijn natuurlijk

Lees wrote:En wat denk je dat mijn oude 13'' dan waard zijn? Als je ze kan zien tenminste op de foto
Het zijn orginele Citroën velgen. Trouwens die 15'' zijn ook Citroën.
Ik heb ooit eens zo'n setje voor 60 gulden gekocht, maar die gast had er echt geen verstand van. Denk ook maar richting 100-150 euro, hangt er vanaf hoe snel je ze kwijt wil en hoe goed de banden zijn
-
- AX super weirdo
Ik moet eerst zeggen dat je een mazzelpik bent dat je de kans krijgt !
De prijzen hangen af van de staat van de velgen,......
Perfecte staat.
15"= 500,- met goede banden, en 300 zonder banden. (banden kosten in deze maat al snel 100,- per stuk)
13" = 150,- met goede banden,.... en 75,- zonder of met slechte banden....
Beschadigd/ krassen rondom.
15" = 300 met goede banden en 175 met slechte of geen banden
13" = 100 met goede banden en 50 met slechte of geen banden
Meestal hebben de velgen wel wat beschadigde plekjes....dus kan je hier tussen gaan zitten...... 400 met goede banden en en 235 zonder goede banden voor de 15ers
Perfecte staat.
15"= 500,- met goede banden, en 300 zonder banden. (banden kosten in deze maat al snel 100,- per stuk)
Meestal hebben de velgen wel wat beschadigde plekjes....dus kan je hier tussen gaan zitten...... 400 met goede banden en en 235 zonder goede banden voor de 15ers

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Rock's wrote:Ik moet eerst zeggen dat je een mazzelpik bent dat je de kans krijgt !
Perfecte staat.
prijzen kan ik wel in vinden ja!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Ok hier dan een iets grotere foto van mijn auto. Het gaat hier dus om de velgen. Dit heb ik nu:

Last edited by Lees on MonNov01, 2004 8:53:35 AM, edited 2 times in total.
[quote="Lees"]Ok hier dan een iets grotere foto van mijn auto. Het gaat hier dus om de velgen. Dit heb ik nu:
LOL
Access to this site will be restored within an hour. Please try again later
LOL
Access to this site will be restored within an hour. Please try again later
Last edited by Joost on SunOct31, 2004 8:51:12 PM, edited 1 time in total.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Rock's wrote:185 moet prima passen,.............. zelfs volgens de boekjes zou dat moeten passen.......... ik zou eerder denken dat je een probleem zou kunnen hebben met grote remschijven en klauwen.........
Past niet hoor bij mij. Banden lopen achter tegen de draagarm (denk dat ie zo heet) aan. Dus kga binnenkort maar voor nieuwe banden achter..

in Januarie komen mijn velgen waarschijnlijk in de verkoop!!
Het zijn 3gaats 15inch velgen van ARNDT,beschadigingsvrij met zo goed als nieuwe banden (7mm) 195.45.15 en een et waarde van 5! De gene met het hoogste bod neemt ze dan mee maar wat voor prijs kan ik verwachten ?
groetjes geert
Het zijn 3gaats 15inch velgen van ARNDT,beschadigingsvrij met zo goed als nieuwe banden (7mm) 195.45.15 en een et waarde van 5! De gene met het hoogste bod neemt ze dan mee maar wat voor prijs kan ik verwachten ?
groetjes geert
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

Wie niet snel is.......is laag!!