Evening edition?
Moderator: webmasters
Evening edition?
Hallo iedereen!
Ik ben sinds een goed jaar in het bezit van een AX 1.1i Evening. Wat wil in godsnaam die "Evening" zeggen? Speciale opties ofzo? Zo ja, waar zitten die?
P.S. De boxen die erin zitten gaan wel heerlijk hard en goed geluid!
Ik ben sinds een goed jaar in het bezit van een AX 1.1i Evening. Wat wil in godsnaam die "Evening" zeggen? Speciale opties ofzo? Zo ja, waar zitten die?
P.S. De boxen die erin zitten gaan wel heerlijk hard en goed geluid!
xplain wrote:q01z wrote:donkere kleur ook zeker.. met sterretjes op de dakbekleding
Haha komaan gasten een beetje serieus?
http://perso.club-internet.fr/bunnik/citax003.htm
hier kan je de catalogus van welke ax dan ook bestellen
de evening staat er ook tussen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX liefhebber
Hallo,
Ik kan je best wel helpen denk ik:
AX Evening: speciaal door: donkergroen of donkerrood metallic, getinte ruiten, klevers 'Evening' ( JAAHAA) maar ook, als ik mij niet vergis, fluwelen zeteltjes?
AX Kway: altijd wit met rood-blauwe striping op de wagen, zwart interieur met zetels in grijze stof (met blauw & rood), en een schuifdak of zo, ook wit gekleurde bumpers.
Hier in Belgi? was er trouwens een AX SAXO met radio- CD speler!!
Ik kan je best wel helpen denk ik:
AX Evening: speciaal door: donkergroen of donkerrood metallic, getinte ruiten, klevers 'Evening' ( JAAHAA) maar ook, als ik mij niet vergis, fluwelen zeteltjes?
AX Kway: altijd wit met rood-blauwe striping op de wagen, zwart interieur met zetels in grijze stof (met blauw & rood), en een schuifdak of zo, ook wit gekleurde bumpers.
Hier in Belgi? was er trouwens een AX SAXO met radio- CD speler!!
AX 1.6 GTi / AX 1.4 RD / AX 1.4 racer
-
- AX liefhebber
-
- AX Master Spammer
freewheeler wrote:TROUWENS, het mooiste aan de AX K-Way: witte wieldoppen m?t de blauw-rode st^riping!!! Exclusief hoor
Ja ik had er nog maar 2. Was er 2 verloren namelijk
Ik had dus 2 gewone witte van sloop aan 1 kant...
maar gelukkig nu lm-velgjes
Ik vind trouwens het zwarte dash het mooiste
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
dr staat bij 'ons' op de sloop een groene evening edition!
bedenk ik nu pas eigenlijk.. de bekleding was grijs met groene bies en daarin 'Evening' gestikt.
verder zag ik zo snel niet zoveel bijzonders maar ik heb er ook niet echt op gelet moet ik toegeven.. stoelen zaten goed, waren alleen doorweekt kwam ik te laat achter
zwart dash in de k-way?? mmm moet ik toch nog eens langs de sloop
bedenk ik nu pas eigenlijk.. de bekleding was grijs met groene bies en daarin 'Evening' gestikt.
verder zag ik zo snel niet zoveel bijzonders maar ik heb er ook niet echt op gelet moet ik toegeven.. stoelen zaten goed, waren alleen doorweekt kwam ik te laat achter
-
- AX Master Spammer
q01z wrote:verder zag ik zo snel niet zoveel bijzonders maar ik heb er ook niet echt op gelet moet ik toegeven.. stoelen zaten goed, waren alleen doorweekt kwam ik te laat achter
ken je toch drogen die stoelen
enneh zeker zwart dash: http://members.lycos.nl/axkway/nieuwe_i ... /dash2.jpg
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Kakelbont wrote:ken je toch drogen die stoelen
enneh zeker zwart dash: http://members.lycos.nl/axkway/nieuwe_i ... /dash2.jpg
onze sloop heeft niet bedacht dat het handig is om een goed interieur droog te houden.. dus die stoelen zijn ook groen van de schimmel/alg..
en ik heb GT stoelen als ik wat anders neem zijn het echte kuipkes denk ik
maareh, als jij toevallig na een volgened meeting je dashboard kwijt bent.. ik heb het niet hoor!
Kakelbont wrote:2 maanden geleden stond er op een sloperij in roosendaal een k-way. Vorige week wassie weg. Oud ijzer vrees ik
ha ik heb vorige week een AX van de schredder gered! ze waren m aan het vastmaken aan de hijskraan en toen kwam ik aanlopen en riep ik 'ey ik moest er nog wat uit hebben!'
auto weer los, vraagt die man "zit er nog meer bruikbaars in" ik kijken
blok leek nog redelijk [1.1i] maar wel lang daar.. deuren nog goed.. achterklep goed.. gordels rondom.. nieuw dashboard..
ik mocht het alleen niet gratis meenemen das wel weer jammer dan