Heej Marco staat er een MIG lasapparaat of een electrische met van die sterretjes. Anders heb ik nog wel een leuk klusje. Als ik dat tzt nog niet gedaan heb. Namelijk mn tussenpijp verbouwen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
nog even een waarschuwing voor de mensen die vanaf amersfoort soest in komen... voorbij het avia tank station (ong. 300m) staat een filtspaal aan de rechter kant van de weg
die doet het dus rij echt 50 !!!
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier
Master Lee wrote:nog even een waarschuwing voor de mensen die vanaf amersfoort soest in komen... voorbij het avia tank station (ong. 300m) staat een filtspaal aan de rechter kant van de weg
ik vraag me toch af hoe jij daar achter gekomen bent
Julle kennen me vast wel van de oproep wie mijn AX wil, maar na jullie aanbod voor een sleutelmeeting zou ik ook graag langskomen die zaterdag. Ik ga deze week op zoek naar de goede onderdelen!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Master Lee wrote:nog even een waarschuwing voor de mensen die vanaf amersfoort soest in komen... voorbij het avia tank station (ong. 300m) staat een filtspaal aan de rechter kant van de weg
ik vraag me toch af hoe jij daar achter gekomen bent
neej k ben niet geflitst ik zag ze de camera erin doen en de dag erna zag ik dat ie iemand flitste die voor me reed dus vandaar...
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier
TTF wrote:in zn nick @ msn stond iets over een kapotte kop...
ik hoop dat die van mij ook weer een beetje klaar is volgende week..
nu is het net een plamuur bak
toevallig geen spuitcabine daaro ?
hij heeft een 2e blok liggen.. dus dat is alleen maar overzetten?/
maja dan is hij zn nokkenasje kwijt.. moettie die maar gelijk meegooien
ik bevestig overigens dat ik met 'tranen in mn ogen' moet melden dat ik dr niet bij ben.. toen ik een agenda had aangeschaft en ik alles genoteerd had bleek ik zaterdag EN op een familieweekend te zijn EN in soest.. nou is Soest wel belangrijker en leuker.. maar dat familieweekend is zeg maar verplicht