blinderen
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
- Joris
- AX Master Spammer
Joost wrote:erg tricky dat de achterklep los moet
/zeikmode
wat als de achterruit kapot springt het zal niet de eerste zijn
/zeikmode uit
Dat is een lastige!!
Anders moet je zelf je klep los en vast maken ofzo
Denk niet dat het de bedoeling is dat hij de eventuele schade betaald!!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
-
- AX Master
-
- Moderator
-
- AX Master
je kan zelf helpen met demonteren/monteren van de ruiten.
maar als die gozer aant folien is heeft ie liever niet dat je op zn vingers staat te kijken, om dat hijdaar niet zo goed tegen kan en omdat om de folie goed strak te krijgen een redelijke concentratie vereist voor een goed eind rezultaat. is een goeie reden vind ik
als je een andere type auto heb is er grote kans dat je een grotere oppervlak(cm/2) van je ruiten heb en kost het natuurlijk iets meer.
als je apk goedgekeurde folie laat zetten krijg je daar een bewijs van mee en kun je dus tijdens de apk van je auto daar dus niet op afgekeurd worden en kun je niet gepakt worden door de politie
je kan er ook voor kiezen om donkere folie te nemen maar is dat dan wel op eigen risico en betaal je ook iest meer hoeveel is mij niet bekend maar dat valt reuzen mee
ik laat me auto over 3 weken doen
zonne band
achteruit
zijruiten
en kunnen jullie ook eerst kijken naar mijn ax
wat jullie van de kwaliteit vinden.
maar je kan natuurlijk ook gelijk met mij blinderen over een paar weken
wie wil? liefst axen.
maar als die gozer aant folien is heeft ie liever niet dat je op zn vingers staat te kijken, om dat hijdaar niet zo goed tegen kan en omdat om de folie goed strak te krijgen een redelijke concentratie vereist voor een goed eind rezultaat. is een goeie reden vind ik
als je een andere type auto heb is er grote kans dat je een grotere oppervlak(cm/2) van je ruiten heb en kost het natuurlijk iets meer.
als je apk goedgekeurde folie laat zetten krijg je daar een bewijs van mee en kun je dus tijdens de apk van je auto daar dus niet op afgekeurd worden en kun je niet gepakt worden door de politie
je kan er ook voor kiezen om donkere folie te nemen maar is dat dan wel op eigen risico en betaal je ook iest meer hoeveel is mij niet bekend maar dat valt reuzen mee
ik laat me auto over 3 weken doen
zonne band
achteruit
zijruiten
en kunnen jullie ook eerst kijken naar mijn ax
wat jullie van de kwaliteit vinden.
maar je kan natuurlijk ook gelijk met mij blinderen over een paar weken
wie wil? liefst axen.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
-
- Moderator
-
- AX Master
-
- AX Master
-
- AX Master
oke nu word ik echt compleet gestoord
is die gozer wijs aant doen dat ie een goeie prijs kan regelen, heeft ie met zn baas gepraat wil zn baas niet onder de ?300.- zakken want normaal kost het ?400.- !"#$%&_()'? ~
maar............. we kunnen ook zelf folie kopen bij een automooimaak winkel. 1 rol kost ong ?30.- om een auto compleet te blinderen heb je 2 rollen nodig en....... wil die gast ons helpen met blinderen. en rekent ie alleen de montage kosten.
maar als je je auto dan nog compleet wil blinderen ben je toch nog ong
?160.-
ook dat heb ik nog terug kunnen krijgen naar ?150.- maar komen daar nog de kosten bij van die rollen folie bij die we zelf gekocht hebben en kom je dan uit op ?220.- euro.
en gaat mijn vraag dan worden, kan dat niet dan voor ?200.-???
weet mischien iemand waar zon winkel is met blinderings folie en hoe duur?
en kunnen we mischien ook korting krijgen bij die automooimaak winkel omdat we dan redelijk wat rollen kopen?
is die gozer wijs aant doen dat ie een goeie prijs kan regelen, heeft ie met zn baas gepraat wil zn baas niet onder de ?300.- zakken want normaal kost het ?400.- !"#$%&_()'? ~
maar............. we kunnen ook zelf folie kopen bij een automooimaak winkel. 1 rol kost ong ?30.- om een auto compleet te blinderen heb je 2 rollen nodig en....... wil die gast ons helpen met blinderen. en rekent ie alleen de montage kosten.
maar als je je auto dan nog compleet wil blinderen ben je toch nog ong
?160.-
ook dat heb ik nog terug kunnen krijgen naar ?150.- maar komen daar nog de kosten bij van die rollen folie bij die we zelf gekocht hebben en kom je dan uit op ?220.- euro.
en gaat mijn vraag dan worden, kan dat niet dan voor ?200.-???
weet mischien iemand waar zon winkel is met blinderings folie en hoe duur?
en kunnen we mischien ook korting krijgen bij die automooimaak winkel omdat we dan redelijk wat rollen kopen?
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
ok dit is best vervelend..
vind het zo best wel een beetje duur! heb vanmiddag ook bij de halfords gekeken en rolletjes folie zijn idd niet duur..
maar bij mij zijn mn zijruitjes gespoten dus zou dat achter ook het mooist zijn!!
nog maar eens vragen op de sloop wat een nieuwe achteruit kost en die eens proberen te spuiten..
vind het zo best wel een beetje duur! heb vanmiddag ook bij de halfords gekeken en rolletjes folie zijn idd niet duur..
maar bij mij zijn mn zijruitjes gespoten dus zou dat achter ook het mooist zijn!!
nog maar eens vragen op de sloop wat een nieuwe achteruit kost en die eens proberen te spuiten..
-
- AX Master
-
- AX Master