Ik moet ook mn koppeling vervangen. Weet alleen nog niet zeker of ik dat op de meeting ga proberen.
Over de koppeling. Het vliegwiel van een GT is wat groter en zwaarder. Hierdoor past de koppeling van een GT niet op een 1.1
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Dat hoop ik een weekend eerder voor elkaar te hebben. Denk dat ik mn auto er maar ga wassen ofzo
heej bertram als jij nou mn auto poets dan hang ik die veren er voor je onder. Doen we allebei waar we goed in zijn.
Als je het net zo netjes doet als je eigen auto dan hebben wij een deal
Ik wil de centrale vergrendeling uit mijn AX slopen en de electrische ramen ook. Kan/wil iemand me daar misschien mee helpen? Ik weet geen bal van electronica en zo.
Ik wil de centrale vergrendeling uit mijn AX slopen en de electrische ramen ook. Kan/wil iemand me daar misschien mee helpen? Ik weet geen bal van electronica en zo.
Slopen doe ik niet aan.. Maar kan het er wel voor je uithalen... (lees: Helpen)
Slopen doe ik niet aan.. Maar kan het er wel voor je uithalen... (lees: Helpen)
ik dacht dat jij al ging poetsen?? maar ik wil ook wel helpen hoor Antoine