auto bij garage
Moderators: Rock's, webmasters
auto bij garage
Niets zo frustrerend als je auto bij de garage!
Ik weet het... heb de afgelopen twee weken ook wel weer genoeg gefietst...
Nog frustrerender is als je geen tijd hebt om hem op te halen! (hij is uiteindelijk thuis bezorgd maar ze waren wel vergeten om hem op slot te zetten
)
Maar belangrijker... waarom staat ie bij de garage? Niets ernstigs (duurs) hoop ik?
Nog frustrerender is als je geen tijd hebt om hem op te halen! (hij is uiteindelijk thuis bezorgd maar ze waren wel vergeten om hem op slot te zetten

Maar belangrijker... waarom staat ie bij de garage? Niets ernstigs (duurs) hoop ik?

-
- AX liefhebber
Re: auto bij garage
Eriks wrote:Niets zo frustrerend als je auto bij de garage!
Hoe komt het?
Inderdaad, het is de achterrem. Die bleef hangen en lekte. Misschien komt het een door het ander, of anders om. Maar goed, die rem is 2 augustus gerepareerd en de garage geeft 3 maanden garantie. Hopen dat het een goeie garage is, dat kunnen ze bij deze bewijzen!
APK is nog frustrerender, nu kijken ze alleen naar de rem, bij APK weet je nooit welke kostenposten ze tegen komen. Maar ja, veiligheid kent geen prijs, zullen we maar zeggen.
APK is nog frustrerender, nu kijken ze alleen naar de rem, bij APK weet je nooit welke kostenposten ze tegen komen. Maar ja, veiligheid kent geen prijs, zullen we maar zeggen.
q01z wrote:Maar Rob, wrom jou GTI?
Vorige week nieuwe draagarm + koudestart sensor (was 'em 3 dagen kwijt) en deze week een keerring voor de versnellingsbak... die hadden ze vorige week vernield.

Ik moest hem dinsdagavond in het donker achterlaten bij de garage

Was in ieder geval weer een dure maand

Heb het er wel voor over.
Erik, succes!