Wat mij betreft is betrouwbaarheid wel het aller belangrijkste punt! Ik kan niet anders zeggen dan dat die jappen gewoon de beste motoren bouwen.... Ok, vroeger zagen die auto's er niet zo vlot uit, maar daar komt nu wel verandering in. Ik zou liever een Avensis met alles erop en eraan rijden dan een kale passatHandjes wrote:Het enige punt waarop ze kwalitatief goed zijn is de betrouwbaarheid. Op alle andere fronten wint de AX het wat mij betreft.Rock's wrote:Zo'n starlet is een kwalitatief hele goede auto!
Annelies dr AX-je!! 1.1TGE '92
Moderator: webmasters
-
arnie
- AX super weirdo

Freude am Fahren.
-
Kakelbont
- AX Master Spammer

Ik rij liever een kale 407 dan een avensis. Vive la France!master-arnie wrote:Wat mij betreft is betrouwbaarheid wel het aller belangrijkste punt! Ik kan niet anders zeggen dan dat die jappen gewoon de beste motoren bouwen.... Ok, vroeger zagen die auto's er niet zo vlot uit, maar daar komt nu wel verandering in. Ik zou liever een Avensis met alles erop en eraan rijden dan een kale passatHandjes wrote:Het enige punt waarop ze kwalitatief goed zijn is de betrouwbaarheid. Op alle andere fronten wint de AX het wat mij betreft.Rock's wrote:Zo'n starlet is een kwalitatief hele goede auto!
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
arnie
- AX super weirdo

Das idd ook een hele mooie autoKakelbont wrote:Ik rij liever een kale 407 dan een avensis. Vive la France!master-arnie wrote:Wat mij betreft is betrouwbaarheid wel het aller belangrijkste punt! Ik kan niet anders zeggen dan dat die jappen gewoon de beste motoren bouwen.... Ok, vroeger zagen die auto's er niet zo vlot uit, maar daar komt nu wel verandering in. Ik zou liever een Avensis met alles erop en eraan rijden dan een kale passatHandjes wrote:Het enige punt waarop ze kwalitatief goed zijn is de betrouwbaarheid. Op alle andere fronten wint de AX het wat mij betreft.Rock's wrote:Zo'n starlet is een kwalitatief hele goede auto!
Freude am Fahren.
Die schijnt ook ergens daar in de Polder te wonen.Annelies wrote:Ehm..komt me zo niet bekend voor die naam...FoxHunter wrote:
Als we toch Off Topic bezig zijn.
Annelies, ken jij een Marcel Hoeksma?
Waar en hoe zou ik hem moeten kennen?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**