Showtopic: Wat voor velgen heeft jou AX?
Moderator: webmasters
Showtopic: Wat voor velgen heeft jou AX?
Ik heb eens wat rondgesnuffeld op het forum. En zag dat er nog niet echt een topic over velgen was. Aangezien er verschillende clubleden opzoek zijn naar leuke velgen, leek het mij een leuk idee om iedereen hier uit te nodigen zijn of haar velgen te showen. Op deze manier weet iedereen wat er allemaal te koop is op velgengebied voor een AX.
Als topicstarter zal ik dan ook beginnen met mijn nieuwe velgen:
Op marktplaats heb ik voor E 120,- een paar antriciet kleurige Peugeot 106 velgen gekocht. De velg is 13inch en 5J. De banden zijn nieuwe Bridgestones B330 EVO 165/65/R13. Deze hebben mij inclusief montage,ventielen, en balanceren E 200,- gekost.
Genoeg informatie, nu een paar foto's. Want ja, daar is het allemaal om te doen natuurlijk.
Hierbij wil ik andere clubleden met fraaie velgen de kans geven iets meer hiervan te vertellen en een foto's te laten zien. Laten we met zijn alle het topic een beetje netjes houden, zodat iedereen die opzoek is naar velgen en hier inspiratie wil opdoen, niet tussen allerlei off-topic geneuzel terecht komt.
Als topicstarter zal ik dan ook beginnen met mijn nieuwe velgen:
Op marktplaats heb ik voor E 120,- een paar antriciet kleurige Peugeot 106 velgen gekocht. De velg is 13inch en 5J. De banden zijn nieuwe Bridgestones B330 EVO 165/65/R13. Deze hebben mij inclusief montage,ventielen, en balanceren E 200,- gekost.
Genoeg informatie, nu een paar foto's. Want ja, daar is het allemaal om te doen natuurlijk.
Hierbij wil ik andere clubleden met fraaie velgen de kans geven iets meer hiervan te vertellen en een foto's te laten zien. Laten we met zijn alle het topic een beetje netjes houden, zodat iedereen die opzoek is naar velgen en hier inspiratie wil opdoen, niet tussen allerlei off-topic geneuzel terecht komt.
Renault Clio 1.4 16V SI
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
15 inches met 195/45/15 toyo proxes t1-s
300 euro velgen
350 euro banden ventielen en slotbouten balanceren en montage
gekocht van mijn vakantie centjes en heb er nu 1,5 jaar een mooiere ax door
ik moet zeggen die op de sport van Arn? lagen vond ik ook erg mooi
Die van bertram zeker ook, en die 13 inches van Geert vind ik echt bijzonder mooi apart jammer van formaat
die Van Remy doet de auto echt goed zeker ook vanwege de kleur zijn er ook in gewoon zilvergrijs
heb nu mijn setje gezien op 4 verschillende axen waarvan Aad (rocks) en ik de enige bekende zijn andere is foto
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Mijn velgen heb ik alle4 voor 75 eurotjes. T zijn de zelfde als Martin op z'n roze ax had zitten. Komen uit duitsland. Ik heb ze ook wel eens gezoen met een Peugeot logo erop. Ze waren wat beschadigd, dus ben ik creatief met verf geweest. T is 13inch Hiervoor had ik die standaard velgjes die Icebyte er ook onder heeft hangen.
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Als de afwijking van je km teller wilt weten heb ik hier een leuke calculator:
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Mijn teller wijkt 2,2% af na berekening
ax powah
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html