Hardinxcore Meeting @ Carpool Hardinxveld West.

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Hardinxcore Meeting @ Carpool Hardinxveld West.

Post by arnie »

Nou mensen. Na een hele succesvolle eerste meeting staat de 2e meeting in de agenda.

Vrijdag 1 Oktober
Carpoolplaats Hardinxveld-West (bij afrit 25 van A15)
Vanaf 19:30

Image

Laaste meeting waren er rond de 40 a 45 auto's (5 verw8. Gewoon vrienden onder elkaar!!!) Onder andere dikke auto's van Reality Tuning Club en Performance R. Deze hebben belooft weer te komen met hun turbocharged kanonnen (psssst pssst). Het belooft wederom een leuke meeting te worden. Ik hoop dat ik ook een paar AXers mag verwelkomen.

Als er vragen zijn hoor ik het wel.

p.s. Er zullen drankjes te koop zijn bij de organisatie, aangezien de vorige keer bleek dat er veel mensen met dorst waren. Deze blikjes zullen tegen voordelig tarief worden aangeboden
Freude am Fahren.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Ok, meeting was een groot suc6, leuk dat er ook 1 AXje was.. Die van mezelf dus.... D8 dat er hier wel mensen op het forum waren die bij mij uit de buurt kwamen?

Nou ja, hier foto's

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Hier nog wat foto's:
http://groups.msn.com/Mazda323Freak/mee ... snw?Page=1

Zoals je ziet 1 groot suc6 dus! En dit heb ik met 3 maten georganiseerd! Ons parkeerterrein was te klein! 5 November is de volgende.....
Freude am Fahren.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

druk bezig geweest met zijn 3en
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Joost wrote:druk bezig geweest met zijn 3en

Tja, dan heb je ook wat dat zie je! Het was zo gezellig dat bijna iedereen weer terug komt en die nemen ook weer vrienden mee en zo word het steeds drukker. De volgende meeting is dat waarschijnlijk ook ergens anders.....
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ey arne!

aardige foto sessie, best gezellig gweest idd..

je was er dus nog met je GTI dus die heb je niet verkocht???
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

q01z wrote:ey arne!

Meeting is inmiddels dik een week geleden. En afgelopen zaterdag is er iemand geweest die zijn Clio wellicht wil inruilen waar in sinds zaterdag best positief tegenover sta. Alleen hij wilde er nog ff over nadenken met zijn vriendin dus dat hoor ik nog.

+ dat ik hier net de GTI van Ed te koop zie staan, daar heb ik ook wel intresse in mits de prijs omlaag gaat, want voor zo'n bedrag koop ik liever een nieuwere Saxo.
Freude am Fahren.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

master-arnie wrote:

Meeting is inmiddels dik een week geleden. En afgelopen zaterdag is er iemand geweest die zijn Clio wellicht wil inruilen waar in sinds zaterdag best positief tegenover sta. Alleen hij wilde er nog ff over nadenken met zijn vriendin dus dat hoor ik nog.

+ dat ik hier net de GTI van Ed te koop zie staan, daar heb ik ook wel intresse in mits de prijs omlaag gaat, want voor zo'n bedrag koop ik liever een nieuwere Saxo.

Jij moet dan een saxo kopen... Als jij de AX van Edwin wil kopen moet je hem koesteren en niet mee gaan handelen!!!! Dat zal Edwin ook wel denken ...Want de indruk dat jij handeld is bij mij duidelijk... :D Anders ging deze GTI van jou al niet weer de verkoop in...

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Brutus wrote:
master-arnie wrote:

Jij moet dan een saxo kopen... Als jij de AX van Edwin wil kopen moet je hem koesteren en niet mee gaan handelen!!!! Dat zal Edwin ook wel denken ...Want de indruk dat jij handeld is bij mij duidelijk... :D Anders ging deze GTI van jou al niet weer de verkoop in...

Geloof mij die zou ik zkr niet meer wegdoen!
Freude am Fahren.

Locked