Ik heb mijn GTI opgegeven voor de evenementen regeling, ik mag volgende week dus in ieder geval rijden, ook als ik de APK niet op tijd voor elkaar krijg
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid donderdag ochtend die kant op. Mijn vader zal achter me aan rijden met de VW California, hij neemt mijn campeerspullen en de partytent mee. Deze is uit mijn hoofd 6 bij 4.
Deze kunnen we als club gebruiken voor algemeen gebruik. In de loop van zondag dan graag ook weer collectief opruimen.
Weet iemand waar ik de VW van mijn vader even kan aanmelden, zodat hij het terrein op kan om de spullen af te geven? Daarna gaat hij gelijk weer weg. Ook zou het handig zijn om in de partytent 220 te hebben. Dan zou ik graag mijn koelbox in de tent neerzetten, en dan kan ik mijn telefoon daar ook opladen. Dan heb ik geen stroom bij de tent nodig. Ik denk dat dit voor meer zal gelden.
Ook is het misschien handig om de partytent op de een of andere manier aan te melden. Maar ook daar weet ik niet zo goed waar te beginnen. Wat is jullie idee hierover?