Na een veel te lange stilte maar weer is updaten. Alle foto's komen van de telefoon dus alvast excuus als ze wat wazig zijn.
Om te beginnen een foto met de wielen op de auto(let niet op de vogelpoep)
En met gepoetste skirtset.
Nog een ander roestplekje...
Begonnen met strippen voor het plaatsen van de rolkooi.
Het schuim is al vervangen door een stuk dikkere variant
Andere uitlaat, Remus met middendemper.
En toen blies ik mijn blok op, omdat de apk eraan zat te komen was er nogal haast bij om een nieuw blok te regelen. Met dank aan Mini Mouse is dat gelukt.
Bij gebrek aan een eigen werkplaats, maar sleutelen in de kofferbak.
Toen ik hem opblies was ik onderweg naar mijn werk. Ik moest dus met de taxi verder. De beste taxichauffeur die ik ken was ook de eigenaar van het taxibedrijf en zodoende mocht ik zijn werkplaats lenen om het blok te vervangen. Dit was samen met me vader een dagje werk.
De overige foto's hiervan zijn zo wazig dat ik die maar achterwege laat.
Uit nieuwsgierigheid het oude blok open gemaakt met de volgende verrassing:
Omdat de standaard stoelen veel te hoog zitten in combinaite met de kooi een mooi setje kuipstoelen besteld.
Op de bodem gemonteerd zit ik net te laag, hiervoor moet ik dus nog een frame maken.
Langs het achterraam zag ik erg veel roestblaasjes komen. dit gelijk maar even weggeschuurt en opnieuw gespoten.
En op het moment staat de kofferruimte er zo bij. de rest van het interieur wordt ook nog wit.
Wat er verder nog te doen staat:
- De rest witten
- Stoelen monteren
- Nieuwe Draagarmen
- Remmen upgraden
- Eindelijk is gaan vrij rijden op Zandvoort
- Ivm de vele roestblaasjes en het vale rood, maar is gaan schuren en een ander kleurtje geven.
Dat was het weer even voor nu.