Contactsspray???IceByte wrote:dat is nog veel simpeler, gewoon elk stekkertje stuk voor stukloshalen en ff een schuurpapiertje dr overheen en een beetje van die vettigheid dr aan die ze dr veel voor gebruiken (kan ff niet op de naam komen). Het kost een beetje tijd en wat moeite om overal bij te komen, maar dan zou ie daarna ook probleemloos moeten lopen.Sander wrote:Er is een verschil he. Je kan alle sensoren controleren met een aparte computer of je kan de rijcomputer op foutcodes controleren. Dit is gewoon ergens een slecht contact.
Annelies dr AX-je!! 1.1TGE '92
Moderator: webmasters
ok ok ok...de twijfel is toegeslagen! Heb toch nog weer even dezelfde garage-meneer gebeld
en ik zei dat dit toch echt de laatste keer was dat ik met de ax kwam..heb em net gebracht..
we zullen het wel zien..het vervelende is ook, net als met een kwaaltje bij de mens,
zodra hij bij de dokter is, is het over...nu net daar neergezet..
misschien na flink vochtige nacht dat ie het dan ook een keer daar niet goed doet..
Ben er wel een beetje zat van onderhand...vanmorgen dus weer met de bus naar het werk.
en ik zei dat dit toch echt de laatste keer was dat ik met de ax kwam..heb em net gebracht..
we zullen het wel zien..het vervelende is ook, net als met een kwaaltje bij de mens,
zodra hij bij de dokter is, is het over...nu net daar neergezet..
misschien na flink vochtige nacht dat ie het dan ook een keer daar niet goed doet..
Ben er wel een beetje zat van onderhand...vanmorgen dus weer met de bus naar het werk.
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
-
IceByte
- AX Master Spammer

die garage moet gewoon alle stekkers en alle massa aansluitingen van de AX allemaal schoonmaken en met wat contactspray oid behandelen, de computer was al vervangen, dus dat kan het niet meer zijn.
Ik hoop dat ie et nu eens een keer kan oplossen, kan je tenminste weer met een gerust hart rondrijden, zo ingewikkeld zijn die AX'en nu ook weer niet dat het niet op te lossen zou zijn.
Ik hoop dat ie et nu eens een keer kan oplossen, kan je tenminste weer met een gerust hart rondrijden, zo ingewikkeld zijn die AX'en nu ook weer niet dat het niet op te lossen zou zijn.
OK, laatste bericht vanuit de garage...
mn vader is er even langs gereden vanmiddag en de Meneer was nog niet gelijk enthousiast.
Laat ik het zo netjes zeggen...niks gevonden...hij doet het natuurlijk ook gewoon...
Morgen kwam er nog een jongen van de Citroën-garage kijken, zou ie even advies vragen..
anders komt het dus op het volgende neer...hij is niet meer te maken..in dat geval zullen jullie zeer snel een ad. ergens tegen komen denk ik...helaas...
mn vader is er even langs gereden vanmiddag en de Meneer was nog niet gelijk enthousiast.
Laat ik het zo netjes zeggen...niks gevonden...hij doet het natuurlijk ook gewoon...
Morgen kwam er nog een jongen van de Citroën-garage kijken, zou ie even advies vragen..
anders komt het dus op het volgende neer...hij is niet meer te maken..in dat geval zullen jullie zeer snel een ad. ergens tegen komen denk ik...helaas...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen w8 nog heel eventjes de sleutelmeeting af. Kom erheen en ga weg met een werkende ax. Vorige keer was de doelstelling robs auto slopen deze keer is de doelstelling jou auto maken. En we geven niet op en we werken voor heel voordelige tarieven.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
IceByte
- AX Master Spammer

de sleutelmeeting zou zeker een optie zijn denk ik, het probleem kan nooit groot zijn, in termen van onderdelen, dus het zal hooguit wat tijd kosten om alles onder handen te nemen, en het voordel van de meeting is dat dr geen arbeidsloon gerekend wordt 
Ik zou maar zo denken, baat het niet dan schaadt het niet, het kan hooguit wat brandstof kosten.
Q01z: een starlet is zeker geen slecht wagentjes, ze zijn erg sterk op motorisch vlak, zolas de meeste japanners, ik ben hier in huis de enige die niet in en japanner rijdt, ze rijden erg goed, wat niet wil zeggen dat ik ontevreden ben over mn AX, integendeel, het rijdt spotgoedkoop, en wat wil je nog meer.
Ik zou maar zo denken, baat het niet dan schaadt het niet, het kan hooguit wat brandstof kosten.
Q01z: een starlet is zeker geen slecht wagentjes, ze zijn erg sterk op motorisch vlak, zolas de meeste japanners, ik ben hier in huis de enige die niet in en japanner rijdt, ze rijden erg goed, wat niet wil zeggen dat ik ontevreden ben over mn AX, integendeel, het rijdt spotgoedkoop, en wat wil je nog meer.
:crybaby: :crybaby: :crybaby:
?n de Citroën-meneer ?n de peugot-meneer konden vandaag niks vinden wat dat gestotter veroorzaakt..Het ding (=AX, sorry...) is van onder tot boven nagekeken...alle stekkers, alles wat met de benzinetoevoer te maken heeft..
En dus..ga ik morgen idd naar een Toyota starlet kijken..
?n de Citroën-meneer ?n de peugot-meneer konden vandaag niks vinden wat dat gestotter veroorzaakt..Het ding (=AX, sorry...) is van onder tot boven nagekeken...alle stekkers, alles wat met de benzinetoevoer te maken heeft..
-
Ax_Dude
- AX liefhebber

Annelies wrote:En jij denkt dat ik dat dan hier ga vermelden??Tsssssssss, wedden dat je die starlet binnen de maand door de ruit uit gooit?
Heb ook zo mn trots..hahah
Ik geef tenminste toe dat ik liever een sAXo ofzo had dan dat ding waar ik nu mee rij... Vergissen is menselijk maar een verwittigd mens is er 2 waard
PFFFFF, Mijn pa wil dat ik ook een Starlet ga rijden, attans ToyotaAnnelies wrote::crybaby: :crybaby: :crybaby:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Zozo.... dus als ik het goed begrijp heeft Annelies geen AX meer?? Of binnenkort geen AX meer..
Dusse... heb ik nu dan me oude plekje weer terug op de troon van enige (actieve) dame hier MET een AX??!
Dusse... heb ik nu dan me oude plekje weer terug op de troon van enige (actieve) dame hier MET een AX??!
*** Citroën AX 1.1i TGE ***
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=2064
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=2064
Mijn vader heeft jaaaren terug toen ie ook nog een AX had een soortgelijk probleem gehad. De garage kon tijdenlang niks vinden, tot ze uiteindelijk ontdekten dat een hardplastic deel wat in de benzinetank hangt aan het breken was geweest, iedere keer als ie dus stotterde/helemaal uitviel zat er een heel klein stukje plastic in de benzine toevoer. Misschien het proberen waard? 
-
Kakelbont
- AX Master Spammer

Hoe hebben ze dat ontdekt?Marc01 wrote:Mijn vader heeft jaaaren terug toen ie ook nog een AX had een soortgelijk probleem gehad. De garage kon tijdenlang niks vinden, tot ze uiteindelijk ontdekten dat een hardplastic deel wat in de benzinetank hangt aan het breken was geweest, iedere keer als ie dus stotterde/helemaal uitviel zat er een heel klein stukje plastic in de benzine toevoer. Misschien het proberen waard?
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)