Nog een heleboel gedaan deze week:
Eerst de motorolie ververst:
Motul olie:
Toen de kleppendeksel opengetrokken om die dicht te maken kon die ook gelijk gewassen worden. ******** zat zoveel sludge in kon het niet geloven.
Foto's van de kleppendeksel die gewassen zijn en gedroogd (baffle plate heb ik voorzien van een laag verf tegen het roesten):
Kaphanger houder afgebroken (zo gekocht) en die ook vervangen:
Setje kleine torx gekocht aangezien ik al een T20+ set al heb:
Een setje TGE voor en achter stoelen om de huidige te vervangen die raar ruikte:
Laat de swap beginnen:
NL sticker ook verwijderd. De sticker begon af te vallen:
Auto gewassen:
Sticker verwijderd en zie bijna niets meer van terug:
Eindresultaat van de stoelen en velgenswap:
Zo ziet de motorruimte uit met andere oliedop(zonder mos):
Nog wat kleine roest preventie verricht:
Code van orga nog duidelijk leesbaar (andere AX is 7001):
Aanjager ook hersteld en onderkant getectyleerd (foto's komen later)
Typeplaatje weer leesbaar gemaakt :
GTI klok moet nog op de post komen erin.
Open luchtfilter ligt ook eral in (foto komt nog)
Ben aan het voorbereiden op 16 November.