Hoi, ik wou het volgende ff kwijt...
Die blauwe holey AX is inderdaad van Roy handremBOOOAAAAB.
Roy handrembob is niet Bart....wie is Bart dan wel. Mijn broer. Zijn ax staat op clubfoto's op deze site....maar die is niet meer van hem...HIJ IS VAN MIJ!! Bart en roy zijn maten en zijn samen ax addict geworden... sinds 1,5 jaar hoor ik daar dus bij.
Wat rijd Bart nu???? Peugeot 205 1.9 GTI..... AUW idd AUW. Gevolg...als wij met onze gt-tjes zwaar liggen te toppen schakelt bart onder het genot van een 30 CM STEEKVLAM over naar z'n 5 AUW...
Tot zover.... kijk maar eens bij wie is wie naar mn verhaaltje....mn ax hefft een paar leuke mods.
Later
Foto's Full Speed Zwolle 2004
Moderators: Browny, webmasters
UItleg.....
Ax is back
-
- AX super weirdo
Re: UItleg.....
RichardRR wrote:Hoi, ik wou het volgende ff kwijt...
Die blauwe holey AX is inderdaad van Roy handremBOOOAAAAB.
Roy handrembob is niet Bart....wie is Bart dan wel. Mijn broer. Zijn AX staat op clubfoto's op deze site....maar die is niet meer van hem...HIJ IS VAN MIJ!! Bart en roy zijn maten en zijn samen AX addict geworden... sinds 1,5 jaar hoor ik daar dus bij.
Wat rijd Bart nu???? Peugeot 205 1.9 GTI..... AUW idd AUW. Gevolg...als wij met onze GT-tjes zwaar liggen te toppen schakelt bart onder het genot van een 30 CM STEEKVLAM over naar z'n 5 AUW...
Tot zover.... kijk maar eens bij wie is wie naar mn verhaaltje....mn AX hefft een paar leuke mods.
Later
euh........ en een Belgisch kenteken........
Ik heb Bart nog eens een Pecootje geleverd voor zijn AX......

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
AX_POWAH wrote:mooie fotos maar zijn er geen fotos van peters AX ?! ben benieuwd of de morettes eral op zitten!
groetjes geert
ja ze zitten erop, maar mijn motorkap is nog zo lelijk dat hij eigenlijk niet op speed had moeten staan, of iig niet vooraan. Op de foto's is het gelukkig niet zo goed zichtbaar. Inmiddels is die kap er weer af en ligt de originele er weer op. Ik maak hem nu helemaal strak en dan gaat ie naar de spuiter.
by de weg, leuke foto's!