Zo, ff wat anders, heb de auto laten uitlijnen, verbazingwekkend genoeg stond, na vervanging van stuurkogels, draagarmen, veerpoten enzo, de toe in/uit nogsteeds vrijwel perfect. 2 nadelen: ik heb dus nogsteeds niet uitgevonden waar nou ineens die enorme toename in brandstofverbruik vandaan komt nadat ik die voorpoten dr onder heb gezet, wellicht de voorremmen? En ik ben dr achtergekomen dat m'n achteras behoorlijk speling heeft aan 1 kant. het resultaat is dus dat m'n rechtgezette stuur, dus meteen bij het wegrijden van de garage alweer scheef staat. :/
Anyway, checklijstje voor de komende tijd:
-Rubbers invetten en de auto nog eens stevig laten luchten, de kofferbakmat was nat, en de auto vochtig van binnen.
-Achterverlichting ff nakijken, en de bedrading van de trekhaak fixen (zodat ik verder kan met m'n verhuizing..

)
-1 losgeraakt skirtdeel weer ff vastlijmen
-Gloeipluggen verwisselen
-Voorverlichting bedraden en de morettes installeren
-Laatste laklaagje op de nieuwe velgen, en dr onder zetten
-Die achteras die ik nog heb liggen uit elkaar slopen, die heeft nog geen ingesleten hoofdbuis en dan daar de viergaats armen op overzetten.. ofzo.
-Naar de remmen kijken, die piepen bij lagen snelheden en trillen bij hogere snelheden en moeten nogsteeds een remdrukverdeler.

-Motor nog eens goed nakijken, ruik af en toe een vlaag diesel, dus denk dat ie ergens een beetje diesel zweet uit een van de vele slangetjes.. (Het is ook 1 grote vette meuk daar, dus dat zou me niks verbazen..)
-Donormotor/bak kopen uit saxo/106, zodat ik een passend bosch-injectiesysteem heb die ik dan kan voorzien van LDA en 9mm pomp-kop, en dan bolt-on vervangen op m'n auto.

-De auto nog eens opschuren en voorzien van een extra laagje witte lak. Als het weer lente is, denk ik..
Hm, kan je eigenlijk die viergaats trommels overzetten op een driegaats as (als je de achterplaten mee overzet) of zijn de aspennen anders?
[edit:] ff paar torx bitjes in de maat voor m'n slagschroevendraaier geregeld van ebay, dan kan ik volgende week ofzo ff proberen die reserve-as uit elkaar te slopen.. begin morgen wel ff aan het kruipolie toevoegen..