WAAR KOMT DIE VANDAAN......... en waarom zit er niemand op zijn knieen voor te bidden
Respect........ ik heb trouwens ook respect voor die rakker met die marbella ..... het zal niet meevalen om er stylingdelen voor te vinden,..... en waar doe je het voor ?........ om uitgelachen te worden door Honda en VW rijders.,....... van mij krijgt hij een lintje
die marbella had moeten winnen! veel dikker dan die BMW en die doet tenminste ook iets orgineels! van die bmw heb ik er meer gezien.. das gewoon een bodykit
ik zat trouwens wel even op mn knieen hoor voor die supertourismo.. maar dan kon ik de motor niet zien
Heeeeeyyy!! Mooie foto's MarC. De stand ziet er goed uit met die ballonnen enzo.
En aan Martin: Die camping betalen is geregeld en ik heb nog een mooi factuurtje met een bonnetje eraan gehad, maar die neem ik wel mee op de volgende meeting!
--edit--
Wij hebben trouwens ook nog wat fototjes gemaakt, dus als iemand webruimte heeft, zal ik ze doorsturen.
Last edited by HellDuke on SunSep26, 2004 11:00:20 PM, edited 1 time in total.
En hier zijn (ongebruikelijk vroeg) ook mijn foto's
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Mooie fotos allemaal!! t zal wel lache geweest zijn!
die marbella had moeten winnen! veel dikker dan die BMW en die doet tenminste ook iets orgineels! van die bmw heb ik er meer gezien.. das gewoon een bodykit
T gaat hier wel om een tuning beurs en als je een marbella hebt met spinning wieldoppen dan krijg je misschien respect van sommige maar in ieder geval geen 1e prijs....
Een jongen uit mijn klas is ook geweest en hij zei dat r niet eens genoeg mensen waren voor de DB-drag!
Als ik naar de fotos kijk dan lijkt t nie echt druk te zijn geweest op speed kan dat?
Artic had 10 dB meer dan de winnaar dat is dus 8 keer zo hard (elke 3 dB is een verdubbeling van het geluid heb ik vroeger geleerd ) Maar hij had geen spoiler en heeft dus niet gewonnen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Werd ik zaterdagavond wakker met een kater waar je U tegen zegt, lees ik in een plaatselijk krantje om 16.00 uur dat er 's ochtends een Citroën treffen was in Kerkrade....heb ik ook dat gemist