mini_mouse wrote:ok, ik snap. Je gaat voor een GTD tellerbak
Yep.
mini_mouse wrote:Carburateur pickup, heeft die ook een return dan? ik heb in iedergeval wel de saxo pickup. Nog even zien wat ik hiermee doe.
Hm, geen idee, maar dan kan je altijd nog de retour van de brandstofpomp gebruiken. Als je de juiste van de motor-donor hebt meegenomen is er geen probleem.
mini_mouse wrote:Crash sensor gaat er tussen uit. De startblokkering was gelukkig al uitgeschakeld. De pomp doet klik als je spanning erop zet. En ik heb nog een gare gti boom die de hoofdstekker mag doneren.
Oke, ja, als je toch moet solderen aan de kabelboom is er verder niks aan de hand.

enige wat er nou nog mis kan gaan is dat de GTI hoofstekker waarschijnlijk geen pin heeft voor het voorgloeilampje, en je de pin van het ECU lampje moet gebruiken (tenminste, dat is wat ik zou doen) en die achter de tellerbak weer terug doorverbinden met de juiste pin op de tellerbak.

Voor de rest zou dat gewoon goed moeten komen, succes!

Diesel heeft maar een paar draadjes nodig om te lopen.