JPG: AX "slalomspecial" +'biemer' vervangauto
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Re: JPG-slalom-racing: kleurtjes?
Tja, groen met geel, zoals die Cup auto was, vind ik niet echt heel fraai..
Nou waren dr wel meer cup-auto's in oogpijnigende kleuren geverfd, maar toch zou ik dat niet doen..
Nou waren dr wel meer cup-auto's in oogpijnigende kleuren geverfd, maar toch zou ik dat niet doen..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- AX liefhebber
plaatje links-onder is een vereenvoudigde variant op:AlexanderB wrote:Linksonder doet mij ergens aan denken:
Linksonder is trouwens wel een van de leukere kleurenschema's die dr bij staat. Hoe ben je eigenlijk aan dit plaatje gekomen? Zelf gemaakt?
Maar dta is het kleurschema dat zo geweldig mislukt is. ik durf het nauwelijks nog eens te proberen (8 uur geschuurd om het er af te krijgen)
de geel groen met oranje wielen heb ik er gewoon maar zo bijgezet, dat waren de kleurtjes van de donorauto, maar ik vind het zelf te fel.
het tekeningetje heb ik van:
http://axolland.tripod.com/id21.html" onclick="window.open(this.href);return false;
kan je erg gemakkelijk op paint bewerken, en er je eigen AX-kleurplaatje van maken
Beste kan je gewoon een hele eigen stijl maken, Je moet je auto zo maken dat waar je ook komt iedereen hem herkent
-
- AX liefhebber
tekeningetjes wwat verfijnd, en enkele nieuwe combinaties:
[edited]
[edited]
Last edited by JPG-slalom-racing on WedJul10, 2013 10:06:55 AM, edited 1 time in total.
Zou je er even nummertjes bij willen zetten, dat is wat makkelijker om antwoord te geven. Ik zie hier wel weer wat moois bij zitten.
-
- AX liefhebber
edited*
Last edited by JPG-slalom-racing on FriJul19, 2013 7:21:30 PM, edited 2 times in total.
Vind nr18 wel nice
ik vind 13 wel mooi.. alleen zou ik de rooie streep dan de helft zo dik maken
Nummer 13 inderdaad
-
- Total admin
13 17 18
17 is wel een tikkie makkelijker voor sponsors. Met 18 is het soms een beetje mikken
17 is wel een tikkie makkelijker voor sponsors. Met 18 is het soms een beetje mikken
AX-kopen is verslavend.
-
- AX liefhebber
kleine update : het wordt dus nummertje 2.
Wat is er ondertussen gebeurd: met de lakrol het wit aangebracht, goed gelukt.
en een eerste laagje rood (zal nog wel een paar laagjes nodig hebben).
Ook is er een setje velgen in het wit, maar daar durf ik geen fototje van laten zien alleszins goed genoeg voor de slalom...
Mooie viergats 13" aluminium zie ik nog wel zitten, maar ondertussen ook al moeilijk te vinden...
I weet het, het zijn maar tekeningetjes
Wat is er ondertussen gebeurd: met de lakrol het wit aangebracht, goed gelukt.
en een eerste laagje rood (zal nog wel een paar laagjes nodig hebben).
Ook is er een setje velgen in het wit, maar daar durf ik geen fototje van laten zien alleszins goed genoeg voor de slalom...
Mooie viergats 13" aluminium zie ik nog wel zitten, maar ondertussen ook al moeilijk te vinden...
I weet het, het zijn maar tekeningetjes
-
- AX liefhebber
Re: JPG-slalom-racing: enkele fototjes!!!
enkele fototjes:
('t zijn maar wieldekseltjes )
('t zijn maar wieldekseltjes )
dat oogt gewoon professioneel!
gaaf man
gaaf man
Zo te zien is de kwaliteit van het spuitwerk beter dan de kwaliteit van de foto's
Mooi hoor!
Mooi hoor!
-
- AX liefhebber
De foto's zijn idd van bedenkelijke kwaliteit, en ze verdoezelen elk foutje , want geloof me, er zijn er (skirts passen slecht en zijn niet gaaf, dak en motorkap zijn meer mat dan blinkend, achterbumper hangt scheef, diverse deukjes in de hele carrosserie.Browny wrote:Zo te zien is de kwaliteit van het spuitwerk beter dan de kwaliteit van de foto's
Mooi hoor!
Alleszins ik ben vrij tevreden, voor een low-budget wagentje zijn de resultaten voldoende.
voordeel van een niet perfect gespoten/strakke wagen;
je hoeft niet te wenen elke keer als je een pion pakt!
je hoeft niet te wenen elke keer als je een pion pakt!
Ziet er idd. goed uit, rood is mooier dan ik dacht in die combo met dat wit. had het rood stukje donkerder en minder fel geschat.
-
- AX liefhebber
VRAAGJE :
ik ben aan mijn electrische aansluitingen aan het werken, en kom aan een dingetje niet uit ;
detail van de alternator:
op lijn een, zie ik nu toch een condensor staan, niet? hoe moet ik mij die in de realiteit voorstellen? waar ligt die? staat die echt tussen de plus en de massa? (Is die nodig?)
nog ene vraagje, is het nodig om dat batterijlampje te hebben mag die niet rechtstreeks?
ik ben aan mijn electrische aansluitingen aan het werken, en kom aan een dingetje niet uit ;
detail van de alternator:
op lijn een, zie ik nu toch een condensor staan, niet? hoe moet ik mij die in de realiteit voorstellen? waar ligt die? staat die echt tussen de plus en de massa? (Is die nodig?)
nog ene vraagje, is het nodig om dat batterijlampje te hebben mag die niet rechtstreeks?