Dacht het ff niet... Hahaha begint nu toch echt op wraakacties te lijken hier...
Zaterdag overdag ben ik er even..maar mn ax...nee jongens, gaat ech nie door...
Ooooo en het jammere is dat het niet eens persoonlijk aan mij wordt doorgegeven...
jullie zullen mn ax er heen moeten komen slepen als het moet, anders gaat het niet lukken..en evt mij erbij, maar volgens mij gaat het toch echt
om de auto's daar...
Wat een actie dit...hahaaaaahaha
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar
Annelies wrote:Dat kan allemaal....zaterdag.. Kom echt wel even bij de AX-club langs...alleen denk ik niet dat ik met de AX naar binnen mag, zou het wel..
tuurlijk wel VIP-annelies pasje
mooie vrouwen in een sexy auto.. wedden dat je mag
Als er echt niemand anders is wil ik er zaterdag wel staan maar ik heb echt geen tijd om mn auto glimmend te krijgen voor die tijd. Dus ik heb alvast een clubactiviteit voor zaterdagochten. Mijn auto wassen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Als er echt niemand anders is wil ik er zaterdag wel staan maar ik heb echt geen tijd om mn auto glimmend te krijgen voor die tijd. Dus ik heb alvast een clubactiviteit voor zaterdagochten. Mijn auto wassen
Beetje jammere instelling hoor En ik maar denken dat jij iedere week netjes je AXje schoonmaakte
Sander wrote:Als er echt niemand anders is wil ik er zaterdag wel staan maar ik heb echt geen tijd om mn auto glimmend te krijgen voor die tijd. Dus ik heb alvast een clubactiviteit voor zaterdagochten. Mijn auto wassen
Beetje jammere instelling hoor En ik maar denken dat jij iedere week netjes je AXje schoonmaakte
Zow.. nu word je eens wakker geschud... dat moet je niet meer denken/dromen...
Heej loop niet zo te zeuren ik heb hem vorige speed nog gewassen (echt waar)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Joost wrote:invulling van mensen die kunnen/willen op bepaalde dagen niet definitief
Zaterdag
Arn? paarse GTI Joris de Wit 5 deurs GT style donker grijs Jeffry GTI groen ...-->> Sander GEPOETST ROOD ...-->> Marcel (artic) met veel Decibellen
Zondag
Peter Chic kleur Joost Zwart Bertram Rode Volcane Roy de Waal blauwe GT ROB GT-->> gti groen
Mensen die gevraagd zijn per mail vandaag ax16V,
Het zou overigens prettig zijn als degene die op de stand staan met auto een goed gepoetste wagen hebben reserve aanvulling Martin, Rode GT Denny, witte sport
Joost, het zou erg mooi zijn als jouw prachtige (ik wil niet slijmen ofzow maar zo is het wel)
zwarte GT er ook al zaterdag zou staan, mocht het nodig zijn.
Hierover hadden we het al even gehad van de week... denk er nog effe over oke Anders hebben we het hier vrijdag nog effe over...
Rob als jij wilt dan mag je zaterdag zo mijn plaats innemen hoor. Scheelt me een hoop gedoe om mn auto gepoetst te krijgen.